• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • esther williams

Elin... vad ska man säga...?
    Det är kanske är dumt, och strunta i det här om du tycker det är fånigt, men jag tänker att det kanske är tvärtom: att just eftersom det är en skräpvärld så många gånger så gör man rätt i att sätta barn till världen. Typ så många som möjligt och se till att ha det så bra man kan med dem och göra dem till så bra människor man bara kan...

Tänker på dig! hoppas dagen ljusnar på nåt sätt!

• Rally

Usch vilka gräsligheter Elin! Ja, det är lätt att misströsta om världen ibland. Det man inte kan göra något åt (än så länge), är ju en sak, som cancer som återkommer. Misshandlande män däremot... Det är ju så himla onödigt! Finns det inte tillräckligt mycket elände ändå, utan att människor ska behöva att göra det än värre, undrar man? Tänker på dig och de dina idag! Gläds åt babyn när det blir för tungt!

• Coccinelle

Styrkekram till Elin!

Ja hoppas vi far se bilder pa lillflinxen snart!

Anemone, jag har gatt en projektledarutbildning har i Frankrike men det hjalper ju inte dig. Daremot sa har jag en mycket god vaninna hemmavid som skrivit bocker i amnet, jag kan fraga henne.

• ElinPeelin

Skrev till OZ, skriver till er oxå:

jag har pratat med min faster nu och hon lät mer uppåt och lovade att inte ge upp! Hon hade hört att jag är gravad och är jätteglad åt att det händer roliga saker oxå. Så det känns mkt bättre nu. Men jag kan tänka mig att det är jobbiga behandligar med strålning osv och att det tar lång tid att kämpa sig igenom.

Konstigt att det händer flera hemskheter samtidigt?!?

Tack för att ni bryr er så mkt!! känns mkt bättre redan!! kram!!

• Coccinelle

Usch det ar alltid sa, hemskisarna kommer samtidigt

Esther jag haller med dig om att det ar ratt att satta barn till varlden just darfor att varlden ar sa rutten. Det ar en utav de storsta anledningarna till att jag vill skaffa barn, jag vill skanka ett barn till varlden och inte varlden till mitt barn!

Jag softar idag, har inte fatt nagonting gjort sedan jag kom imorse. Jatteskont

Vet ni vad jag just gjorde? Jag behovde koppla upp mig pa den barbara datorn och istallet for att koppla ethernet kabeln till natverks anslutningen i golvet sa kopplade jag den till den andra datorn.... Satt som ett fan och fattade inte varfor jag var uppkopplad!!!! Halla, jag jobbar pa IT avdelningen hahahahahahaha Kom inte pa det sjalv heller, det var en utav IT killarna som skrattande kommenterade att det ar svart att koppla upp sig pa natet genom att koppla ihop 2 datorer...
    Fast jag ar kand for att gora konstiga saker, I'm the one and only som har lyckats slanga allt innehall i papperskorgen! Jag ville bara stada lite i datorn

wohoooooooooooooooooooo

• ElinPeelin

Cocci, jag gör som du! Slappar på arbetstid, försöker se upptagen ut, men surfar mest

• Anemone

Jag brukar hävda att jag har så mycket viktigt att tänka på när jag är disträ och gör sånt där som du just gjorde Cocci. Härom dagen tappade jag nycklarna på golvet. Oj då, tänte jag, bäst att jag gör det jag skulle göra först och hämtar dem sedan. En minut senare upptäckte jag att mina nycklar och letade överallt efter dem. Utom på golvet.

• Anemone

Tänk den dag då man får cancer. Det kommer ju att hända till slut. Svårt att föreställa sig hur det känns efter ett sånt besked. Man börjar nog se på sig själv och sitt liv på ett annat sätt.

Svar på tråden Midsommargänget III