• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Klarar 11-12 sek o det var INNAN jag fattade att jag inte fick nudda svarta ramen...ren tur alltså, när jag började tänka på det blev det sämre Men gissa om jag får bli pilot överhuvudtaget

• Timisen

Bok, film eller tidningar, choklad, filt, tända ljus, samtal med människor som bara håller med och tycker man är bäst och så lite gråt om man behöver...det är mitt recept Ozzy

• Timisen

...jag blir inte "frisk" av mitt recept...men jag slänger mig iaf inte framför t-banan...och det ska man iaf skita i eftersom 70% av de som gör det fortsätter leva gravt handikappade

• Pricken i ny tappning

Attans också Ozzy! Cyberkram till dig!

• ElinPeelin

Herr Surfer verkar vara bra på att hålla tungan rätt i (rätt) mun! Timisens skicklighet beror nog på hennes/hannes munfagerhet, tungan fastnar i gluggarna?

OZ: skit oxå . Timisens recept + massor av kärlek, är vad du behöver! BajsKram

Själv ska jag maska ännu mer nu. Har erbjudit mig att åka o panta företagets pant som står o dräller. Dvs kan jag handla mat till Casa Elin på arbetstid *hihi*.

• OZgirl

Millennium Falcon hade varit en svart rykande hög med rymdskrot om jag hade kört... Jag kommer inte ens upp i 8 sekunder! Fast jag drömmer fortfarande om en karriär som rallyförare på "the circuit", i VM... Så jäkla svårt kan det ju inte vara!?

Nä, bebisshite börjar förlora sin charm. Kommer nog inte heller kasta mig framför tåget (dels för att man säkert har "turen" att överleva som ett paket, dels för att jag säkert skulle hamna på makens avdelning... ), men bok och choklad och filt ställer jag helt klart upp på! Äter Lindt Madagaskar eller Lindt Ghana, de är goda. Och mörka. ("Den är ju så god! Och ljus...", kommer ni ihåg den reklamen?!) Maken får elda i öppenspisen ikväll och han får laga maten och pyssla om mig. Ett glas Lambrusco när vi kommer hem och portvin till osten efter maten, det får det allt bli.

Fuck the diet, idag köper jag en semla.

• Timisen

Jaa! Vin!! Rekommendera världens bästa vita vin tack! Jag ska göra samma som oz!

• Pricken i ny tappning

Jag har tråkigt! Det är nästan ingen har och jag har nu gjort alla de privata ärenden jag hade med mig till jobbet idag. Vad gör man nu? Alla är på sportlov och kvar finns den administrativa personalen.

Svar på tråden Midsommargänget III