• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Vada menar du Anemone? Kommer alla att do av cancer sa smaningom menar du?

• Coccinelle

Hur lang tid tar det innan det borjar synas att man gympar? Mer an 3 veckor antar jag
    Jag gor : 'Pump It Up - The Ultimate Dance Workout' is a brand new concept, mixing dance music from the clubs with aerobic exercise to produce a fast, effective and hugely enjoyable way of getting fit and burning unwanted fat.

Det later val effektivt och bra eller?

• Coccinelle

Eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! Rakt i fejjan hahahahaahahahahahahahaha

• Anemone

Cocci - om man inte hinner bli överkörd av en bil så är det väl där det slutar för de flesta. Om inget annat hinner ta en så blir det cancer.

Du är nog i form till beach-säsongen Cocci! Fast du lär ju hinna märka att du får bättre flås långt tidigare. Om de nya vanorna gör att man börjar pula i sig massa extra godsaker så finns det väl risk att det tar extra tid innan det börjar synas tyvärr. Men mindre slapp i hullet blir man säkert hur som helst. Kämpa på!!

• ElinPeelin

ja, vi pratade om BEACH 06 idag på lunchen och jag kände att jag får satsa på 07 istället...

• Anemone

Guuud var svårt det blev att vara produktiv! Eftermiddagssegheten är verkligen värdelös för kreativiteten.

• Coccinelle

Ja det ar val sa och det ar nog lika bra att stalla in sig pa cancer, bilolycka eller nagot annat hemskt eller pa att do helt enkelt. Det ar nog bra att vanja sig vid att man ska do tror jag, kan verka trist men livet blir nog gladare da

Nej jag far absolut inte trycka i mig nagra extra godsaker!!! Jag tycker sjalv inte att jag ater for mycket eller helt fel saker och jag trostater valdigt sallan, mina anhoriga tycker inte heller att jag ater speciellt mycket eller helt fel men anda sa kanns det som att jag gar upp och upp sedan 2 ar tillbaka Nu borjar jag tycka att det kanns jobbigt och tycker inte langre om min kropp. Snacka om klyscha
    Eftersom jag vagrar banta sa ar val traning den enda losningen! Jag ska jamfora nar beachsasongen kommer da fast det kanns valdigt langt fram i tiden.

• OZgirl

Cocci, du vet att alla ska dö va? Förr eller senare, menar jag...

Svar på tråden Midsommargänget III