• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Pricken, du är helt klart senil!
    Det blinkar inte bara till - blinkar den där åt dig så skulle jag inte sova mer i år, det kan jag säga! Särskilt med ljud på, jag gör i brallerna varje gång.

• Pricken i ny tappning

Kanske är nåt fel på mina nya brillor

• Pricken i ny tappning

Fast nu hade Hasseludden erbjudande på måndag-torsdag inkl. lunch och dagsaktiviteter etc. för 650 riksdaler. Övernattning vågar jag inte ens tänka på...

• Anemone

Vore man värd det? Kanske. Dagsaktiviteter - vad innebär det?

• Tant T

Jag tror snyltgästen, alias minigrisen, fick hicka därinne av Elins länk!! Jag gjorde den ju förra gången men då kom jag nog inte till nivå 3 utan blev avbruten innan, jag säger som Ozzy: snacka om att göra i brallerna, spec. med ljudet på!! Nu har jag skickat ut länken på jobbets samtliga-epostlista!

• OZgirl

Hm... Yasuragi för 650 bagis är ju bra! Dagsaktiviteter är typ QiGong eller TaiChi eller ikebana eller nåt liknande.

• Anemone

Mmm... tyvärr inte riktigt min pryl är jag rädd. Meditation och Tai Chi och sånt lockar inte alls. Kanske kan verka underligt eftersom jag är yogabrud. Synd! Annars hade det varit mysigt att lyxa till det lite.

• Coccinelle

Vad ar Yasuragi for nagot? Hur hinner folk i Sverige med att folja sa manga nya trender hela tiden?
    Och nar jag trodde att jag antligen fattat vad "jag motte lassie" uttrycket betyder sa anvander Pricken det i ett nytt sammanhang, I'm lost! Jag trodde att det betydde att man kanner en kandis men nu vet jag inte.
    Ar det ett svenskt uttryck eller ett fab uttryck? Eller ar det rent av internationellt och hela varlden vet vad det betyder, det kanske ar en hemlig kod....
    Fragade kollegorna om Lassie men "jag motte lassie" uttrycket har inte invandrat har annu

Mina kollegor har for forsta gangen sett en Wraps idag, tack vare mig Och tack vare Bert's. Det gar ganska langsamt har med nya tendenser!

• Coccinelle

jaha oj, fragade for fort! Det fanns visst en link, ska ga in och kika.

Svar på tråden Midsommargänget III