Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Det ser fint ut och "folk i Sverige" som foljer med i alla trender behover nog ta in dar ibland for att vila upp sig

• Timisen

Bästa m det stället (har iof inte provat motionen) är deras duschrum med trähinkar och...eh...jaa...mysigt liksom

• Timisen

Tack för länken elin, har skrämt ihjäl en kollega (I hope). Kanske ska titta till honom han är i hjärtinfarktsålder

O tack för vintips oz! Jag älskar riesling på sommaren, chardonnay är mer alla årstider. Kör nog på den sistnämnda.

• Timisen

Vad är det som gör att choklad är så underbart gott? Socker...kakao...fett...feromoner?

Hälsningar från timisen den stora filosofen...

• Timisen

vaffan vad alla är på andra trådar! Ni kan väl åtm länka om ni hittat nåt kul?

• OZgirl

Hittarnte nåt roligt nånstans... är fett låg idag och funderar istället på att tjacka kläder. Ett par nya byxor kanske. Och en ny tröja eller två.

• OZgirl

Jag tror att det är kombinationen av kakao och fett som gör choklad omistbar. För det är den! Om man finge välja mellan smågodis eller riktigt god choklad i resten av sitt liv är valet fett enkelt.

• OZgirl

Nu har jag använt uttrycket fett i två inlägg på raken! Jag använder vanligen aldrig det. Där ser man vad pissedagar för med sig: ett förfall i språket.

• Timisen

Näe du är fett ungdomlig Sånt språk sparar tid!

Jag ska fasen smita tidigt från jobbet idag...

Svar på tråden Midsommargänget III