• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

What? En mus? Och hur ser du att det ar en mus? Maste titta igen.

• Minitina71

Hahaha! Musen missade jag.

Såg förresten en reklamaffisch på stan igår med en söt liten vit mus som låg på en kudde med texten: "Gör bekvämt för din mus!" Det var en Ob-reklam..

• Coccinelle

Bra reklam!

Jag ser inte att det ar en mus, tycker det ser ut som ett uppspant ostron.

Forlat FL for att jag sa att jag inte tycker om er design men jag bara ville saga det saaaaa mycket. Fast det ar sakert jattemanga som tycker det ar fint.

• Timisen

Det är en mus...elin har förklarat..men kolla igen..ni VILL inte se sanningen...hahaha

• toca

Nu har jag sovit nagra timmar igen och funderar fortfarande pa om jag ska ta en alvedon eller ej... Jag överlever ett tag till utan, men huvudvärken lär ju inte försvinna.

Och snöar gör det fortfarande. Det ligger närmare en meter snö pa vissa tak och alla träd och bilar ser numera bara ut som sma kullar i snölandskapet. Vackert! Men halvkul att skotta...

• toca

En orm som svalt en mus... Nope, jag har tittat en gang och tänker inte göra om det!

• Minitina71

Här snöar det också igen. Fan. Det var så himla fint innan med klarblå himmel och strålande sol. Fast det är inte helmulet heller. Än...

• Timisen

Kan du inte få massage..eller...ngt annat än tabletter? Du käkar så mycket tabletter...jag litar inte riktigt på folk i ditt land..

• Timisen

Yes!!! Tyckte ni var lite väl coola...man ser musens ögon, nos o nedpressade öron...

Svar på tråden Midsommargänget III