• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Ja visst är elin vidrig!! Har folk ens sett vad faan det är??? Och folk som klagar på min bild...

• Coccinelle

Nej jag har inte sett vad det ar men det ar sakert varre an vad jag tror att det ar

Trist med mens Mini Aggledarspolning ocksa blir du gravid vid nasta al wohooooooooooooooooooooooooooooooo

Nu ska jag titta pa Elins bild bara for det.

• Timisen

Äggledarspolning ska du inte vara orolig för!! Nån skrev att min beskrivning fick dem att tro att det gjorde ont...shit..då beskrev jag dåligt - det gör inte ont!!! Men det känns lite jobbigt efteråt...uppsvullen av vätskan, lite yr o så...
    Forskning pågår dessutom för att ev påvisa att man lättare blir gravid precis efteråt, finns vissa tecken på det...

• Timisen

Det är ju för fan ett ormgap m en stackars svald mus i...

• Timisen

Eating pussy bli rätt på svenska...

• Coccinelle

Jag tycker allvarligt att de ska andra look pa fl och brollopstorget, designen ar det enda som stor mig. Jag har aldrig sagt det tror jag men pastellfargerna, storken och regnbagsfargade loggan star mig upp i halsen. Later som att jag ar arg men det ar jag inte, jag bara have been dying to say thaaaat!
    Det ar sant, det nastan kliar under skinnet pa mig! Sa mycket att jag skulle gora vad som helst for att fa designa om alltihop sjalv

• Minitina71

Nä, jag är nog inte direkt orolig. Det ska väl inte bli underbart direkt, men... Jag tror nog inte jag tolkade din beskrivning som att det gjorde ont direkt. Jag minns inte exakt. Rally har också skrivit om det. Hon tyckte mer det kändes som en kraftigare mensvärk eller nåt. Så det är kanske lite olika. Men det verkar ändå helt klart hanterbart tycker jag.
    Min gyn sa också att det visat sig att chansen att bli gravid strax efter en sån spolning ökat något. Så who knows...

Svar på tråden Midsommargänget III