• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

De verkar droga sa in i bomben i england, eller ar det bara ett intryck jag har fatt?

• ElinPeelin

eftertorka inte biscottisarna sålänge, för mina blev lite väl hårda

• Surfergirl

Tycker de verkar droga lite överallt nuförtiden... tur man inte är ute i svängen längre På vår tid var det ju lite mer oskyldigt, eller oxå var det bara jag som var naiv.

• HååGe

Dricka öl med sugrör var nog det närmaste knask jag kom (neej, präktiga jag har rökt på en gång...!!).
    Ja, var är Binkan? Lost in furu-paradise?
    Amfetamin skulle jag vilja ha mot sömnbristen. Bantningspiller innehöll ju det förr. Nu är det GI som gäller.
    Rally - gud vad kul med lite symptom och grejer. Vecka 6? Hoppas innerligen att du slipper kräkningarna - eller vad säger Elin?

Idag är det så vårigt i Götet att jag blir sugen på att shoppa vårskor, vårjeans, vårjacka, ny handväska etc etc etc

• HååGe

Om ni fick utbilda om er till vad som helst - vad är erat drömyrke då? Eller har ni drömjobbet redan?

• HååGe

Flinx har nog inte tid... Det var jäkligt svårt att hålla ett öga på FL de första veckorna tycker jag.

• Surfergirl

Knask HG? Jag har aldrig knaskat! Inte ens rökt på! Präktigt va? Men det har lixom aldrig varit läge. Det räcker så bra med alkolhol och cigg tycker jag!

Svar på tråden Midsommargänget III