• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Veterinär hade jag velat jobba som då. Men hade inte tillräckliga betyg då det begav sig.

• HååGe

Knask - jo det är när man stoppar en pipa med skumtomtar och tänder på...

En cigg!?? Det var ju hur länge sedan som helst. Man KAN inte gå ut på balkongen och röka när man har en Hj. Jag är sugen lite nu och då, men jag håller mig. Fast maken och jag kalasade på cigarill i helgen. Jag hade handskar på och läkerol i fickan. Man vill liksom inte andas tobakstunga på honom.

• Coccinelle

Har knarkas det ratt friskt med det har jag talat om forut! Sjalv nojer jag mig med att dricka for mycket vin nagongang ibland

Igar talade jag om for min man att jag tycker att han beter sig lite som en gay kille till sattet (inte till utseendet) och han reagerade knappt. Jag fragade om han inte kande sig lite stott, arg eller nagon annan kansla men nej da.
    Grater era man nar de tittar pa dirty dancing? Tittar de over huvudtaget pa Dirty Dancing?

• HååGe

Javisst Surfer! Veterinär! Fast läkare kommer som nummer ett för mig. Betygen räcker inte dit heller. Min brolla pluggar till Veterinär i Budapest. Kostar en slant, men det är lätt att komma in. Tänk om man hade tänkt på det när man var 20? Läkare kan man också läsa till där nere. Jag hade nog aldrig vågat flytta till östeuropa när jag var 20.

• Coccinelle

HG roker cigarill med handskar Helt ratt!

• HååGe

Jag har sett den filmen säkert 4 gånger. Hade soundtracket när det begav sig också. Min man har aldrig sett den. Jag drog citatet "nobody puts Baby in the corner" och han fattade noll. Maken grät ADLRIG tidigare, men sedan han blev pappa har det hänt ett par gånger - fast inte åt Dirty dancing!

• Coccinelle

Arkitekt borde jag absolut ha blivit!

• ElinPeelin

jag hoppas Rally blir liiiite illamående (utan att behöva kräkas) för jag tyckte det kändes som en bekräftelse på gravningen på nåt vis. Men självklart inte så illa som jag har haft det och som Toca genomlider!
    Mitt illamående (om nån är intresserad) är 2 kräkningar på mornarna när jag borstar tänderna, och IBLAND efter middagen på kvällen, men det blir mer o mer sällan.

Mätte vår portöppning imorse och det är på fitthåret att Herqules vagn går in! bajs!

• HååGe

Ja Cocci, det måste också vara roligt! Då kunde du ha ritat en härlig kåk åt oss!
    Blev han inte stött alltså? Det hade nog de flesta män blivit eller? Fast han kanske är väldigt trygg i sig själv och bejakar sin feminina sida?

• Surfergirl

Dirty Dancing är min och bästisens favvofilm. Vi har säkert sett den 35 gånger. Varje gång den går på tv skickar vi sms "nobody puts baby in a corner" och så lipar vi i slutet på dansscenen.

Dirty Dancing rockar!

Svar på tråden Midsommargänget III