• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Jag har aldrig knaskat! Aldrig rökat en cigarr halleluja!, eller nåt annat för den delen. Fast jag skulle verkligen vilja testa lite weed, bara för att se hur det är. Jag är för mycket kontrollfreak för att tordas tror jag! Sen är jag för naiv för att kunna få tag på det
    Nä, spånken är Ozzys grej. Och det är jag verkligen inte bra på längre, jag har aldrig kunnat dricka med måtta utan häller i mig som om vore jag fortfarande student med 3 festkvällar i veckan á en flarra vin eller så. Fy fan vad jag kunde supa då uppenbarligen! Men på sistone så blir jag plakat på inte så mycket och mår piss. Är det för att jag har blivit gammal?

Drömjobbet när jag var liten var arkitekt. Vet inte varför. Nu skulle jag kunna tänka mig att vara kung kanske. Eller chef eller president. Jag vet, bananrepublikpresident! Inte nog med att det är en kool titel, det finns bara i länder med varmt väder och jag får bestämma allt efter eget huvud och alla mina undersåtar jobbar och lever enbart för mig. Fast i och för sig, severance pay verkar ju inte riktigt finnas - det är väl en arkebuseringspatrull på baksidan av palatset som gäller.

Märks det att jag har för mycket fluff i huvudet och för lite att göra idag?!

• OZgirl

Jag kan berätta hur jag har internetsex... men jag väntar gärna på Elin!

• Coccinelle
    thanx surfergirl vad du ar snall, man ar val med i skona fab ganget!

M Cocci ar skon fast lite dryg ibland och gor ofta en hona av en fjader
  • Surfergirl

Oz....

Jag tycker alltid som du nästan!
    Dessutom känner jag igen mig i att kunnat dricka som en karl... kan man inte längre. Blir i gasen efter ett par glas vin och det räcker med en flaska på en hel kväll. Förr om åren var det ju förfesten.

Well, det är väl bara att gratulera till billig(are) i drift antar jag.

• Coccinelle

Ozzy, kom pa fest i Paris sa kan du fa roka pa, det ar alltid nagon som rullar en joint vid festliga tillfallen.

• Coccinelle

Jag vet inte, men jag tycker nastan att det verkar som att jag blir mer bakis pa vin an pa sprit. Jag korde bara caipirinahs en kvall och madde sa himla bra dagen efter. Med vin kanns det som att jag kan bli jattebakis bara pa nagra glas.
    Eller sa inbillar jag mig bara

• flinx

Flinx har varit i stugan i helgen och kom åter till stan idag! Dimmigt hela helgen!

Har Tocas biscotti i gasugnen för första gången! Ska återkomma med hur det blir!

Har inte heller knarkat (mer än efter kejsarsnittet då... ) Men jag skulle nog testa lite weed nu i vuxen ålder bara för att ha testat. Började dock spånka tidigt så det kan man vid det här laget! Kunde när jag hade vanan inne klämma 1,5 flaska vin på förfest. Pallar inte det idag...

Surfer - hippor kommer när man minst anar det!

• Surfergirl

Hej Flinxis! Vad tyckte Lillflinxen om att sova "borta" då?

Min hippa blir på lördag skulle jag tro. Min polare sa igår när vi hade promenerat "men vi syns ju på lördag" och sen såg hon ut som den där smileyn med rak mun och uppspärrade ögon ni vet- och försökte dra till med nåt typ "nej fan, det är ju ingen melodifestival på lördag, nej".

He he.

Svar på tråden Midsommargänget III