• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

Han sov där sina första dagar hemma från BB då vi mellanlandade i stugan två nätter innan vi for tillbaka till storstan! Så han har redan slaggat där! Har en liten utdragbar säng i spjälsängsstorlek som morbror haft som har sovit i några timmar. Mittinatten orkar jag inte lägga tillbaka så då får han sova bredvid mig! Han sover frotfarande bra tycker jag. Om vi lägger vid 23 sover han i egen binge till ca 2 och då ammar jag och sen kanske han snuttar vid 4 och vid 6 men jag tycker det funkar bra att amma liggandes så då slumrar man fint. Han sover gärna på morgonen och vi går upp vid 9.30 Det varierar som sagt men jag tycker jag sover OK.

• Coccinelle

Flinxan's in the house!

En till som har anmalt sig till weed party i Paris , nu ar ni tva! Man maste prova gras i paris, det gar ingen annanstans!

wohooooooooooooooooooooooooooooooooooo

• Coccinelle

Sjalv skulle jag hellre vilja testa konstiga svampar!

• Surfergirl

Mer bakis på vin än sprit, jomen så är det ju. Tror inte det är inbillning Cocci. Det är nog så pga nåt ämne i vinet (?).

• OZgirl

Just det, det där man får migrän av! Vad heter det nu då? Nåt på a tror jag... antihistamin?

• OZgirl

Nee, det blidde inget av det men vi får väl hoppas på ett nytt försök!

• Coccinelle

Ja just det, sa var det med vin!

Sitter har och kommer ihag Ser mig sjalv pa dagis sittandes pa golvet ikladd senapsgula kalabyxor som var bajsbruna i grenen och full fard att spela russinleken. Det var sa spannande sa jag holl pa att kissa pa mig och tank vad goda just de russinen var!
    Fick en flash for att jag at russinbrod, det ar sa skont nar sa starka minnen hastar forbi tycker jag.

• Corazon Morena

tjena babes!!!
    EVIGHETER sen jag var här! Tycker ni att det är OK att man droppar en inlägg fast man inte hunnit läsa allt man missat, typ 300 sidor??? Jag fattar inte hur HG och Flinx hinner skriva här, hur GÖR ni tjejer??? Jag kan behöva era knep, jag hinner fanken inte ens bädda sängen hemma...
    Såg iaf några inlägg så jag svarar på dem!
    Bajskorv med jobbet Oz!!!
    Cocci - jag tycker ju att min snubbe är lite bögig ibland också, men han varken tittar eller gråter till DD. Men han pratar med sååååft röst ibland. Hans gayfasoner går dock tillbaka långt i tiden, när han och hans polare var besatta av New York Dolls och ville se ut som dem, med smink och sjalar runt handlederna! Mouahahhaha!
    HG - cigarill med handskar lät helt underbart tyckte jag. Som den dåliga människa jag är så blottar jag strupen och erkänner att jag drog i mig 13 cigg när jag var ute häromsistens...
    Knark är det riktigt dåligt med på den här fronten också, har dock rökt gräs i Roskilde och det var så sjukt kul så jag räker gärna med dig Ozzy! Vi kanske borde dra till Cocci och prova lite fniss-spenat!

Svar på tråden Midsommargänget III