• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

prata om sig sjalv i 3 person ar nastan varre an att grata till sin egen begravning

Det fanns inte har heller forut Toca, alldeles nytt! Nypon och blabarssoppa har dem. Jag blev lite besviken igar nar jag upptackte att de fortfarande saljer julte och pepparkakor, det far de inte salja nu ju!

• Corazon Morena

Timisen - kanske en tur till Paris för dig också?!!

Hmmm, semesterplaner... Vi funderar på att hyra ett hus/lägis el nåt i Spanien en-två veckor. Mannen har mailat spansk polare för info så vi hoppas på det bästa. Annars kanske vi får köra husbyte Timisen?! Ni tillbringar en avkopplande vecka i natursköna Årsta med bad och fritidsaktiviter runt hörnet medan vi får känna på stadens puls i Stockholms nöjeskvarter på Södermalm!

• Coccinelle

For att det ska klassas som telonsex eller IT sex sa maste man pilla pa sig sjalv, dirty hanky spanky prat raknas inte. Jag har aldrig haft nagot utav dem, not my thing at all faktiskt.

• Coccinelle

Jaaaaa alla kommer till Paris wohoooooooooooooo!

• Corazon Morena

Heheheheh, du är så jäkla rolig Cocci!
    Men vaddå, vi snackar alltså att onna framför datorn när man chattar och snackar dirty med stangers? Eller snackar vi om att onna till porriga BILDER, typ nakna snubbar som står med tasken i högsta hugg?

• Timisen

Haaaarghh....ja just DIG vill jag byta lägis med!!! Känns megaexotiskt!!!!

• Timisen

Man behöver inte alls onna..man har internetsex som förspel

CM;Fixa en lägis till oss oxå...i utbyte är vi barnvakt!

• Coccinelle

hahahaahahahaha nej inte porrbilder eller forresten vad vet jag Jaha du menar att man tittar pa bilder och har internetsex med sig sjalv typ. Jag tankte pa mest pa sex mellan tva personer som kanner varandra men som inte kan traffas pga diverse skal sa att de maste sexa till det via telefon eller internet.

• Coccinelle

Nej nu ska jag hoppa i bingen!

Godnatt sota ni.

Svar på tråden Midsommargänget III