• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Corazon Morena

Och just ja, vill gärna höra lite mer om internetsexandet...?!! Kanske nåt för det andra stället?

• HååGe

CM! När raringen sover middag och man själv borde ta sig en lur eller dammsuga eller något - ja då hänger jag på internet.

• Corazon Morena

Okej... Hm, det är bara det att Lennart inte slaggar särskilt länge dagtid -om vi inte är ute med vagnen-, bara typ 40 min åt gången kanske. Och då måste jag lägga på ett kol för att hinna allt jag inte hinner: käka själv, dammsuga, dra igång en tvättmaskin, plocka undan, duscha, platta håret..... och tusen andra grejer. Men jag tycker att ditt sätt låter skönare, jag borde kanske bara skita i allt hemmafix och surfa istället, gud vad skönt!

• Timisen

Roskilde, jaa! Hasch, marijuana o amfetamin är vad jag har testat. Och amfetamin stoppar iof hungern men man blir attans frussen o knäpp..

• Timisen

Inte testat internetsex? Men kom igen...när var ni senast singlar? 82?

• Coccinelle

Harligt att se din nuna har CM! wohooooooooooo

Just pa din presentationsbild har du dock glomt att platta haret

Har atit stinas kyckling och nu dricker jag nyponsoppa, handlade pa IKEA igar

Skont att hora att du tycker att din snubbe ar lite bogig ocksa. Fast jag tror att jag gillar lite bogiga killar, jag menar jag ar ju inte sa speciellt tjejig heller tror jag och inte ett dugg romantisk men det kanske inte har med saken att gora. Romantik ar val ett helt kapitel for sig antar jag.

• toca

Internetsex! Tjoho! Och sms-sex! Fast det sliter pa tummen... För att inte tala om klassiska telefonsexet... Jag datade en kille för nagra ar sedan som jag hade stralande telefonsex med och HELT VÄRDELÖST irl-sex. Hur blir det sa???
    Nu vill jag höra om Elins Internetsex!!

• toca

Va? Har ni nyponsoppa pa ert Ikea??? Det har jag inte sett här! Maste leta nogrannare nästa gang...

• Timisen

Hur går det med timisens semesterplaner...inte alls...allt vi ringer på är bokat Bajs!!!
    Konstig grej m hasch var att timisen är så ovan att röka så det blev nog inte så många halsbloss o TRODDE antagligen mest att jag påverkades!

Grandiosa personer talar om sig själva i 3e person...typ timisen, gustav den III o margareta krook på sin tid.

• Corazon Morena

OK, jag erkänner - har aldrig testat internetsex! Men det är väl inte försent att börja??!! Men vad är det för cybersex vi snackar om förresten, typ horny mail till partnern (testat) eller massa porrande med främlingar (inte testat). Porriga SMS har man ju skickat ett antal också, även fast det är glesare nu...

Svar på tråden Midsommargänget III