• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • toca

Hej mina vänner!

Sa oerhört gulliga ni är som oroar er över mig när jag inte loggat in pa en vecka! Tack!!
    Nu är ialla fall laptop med tillhörande man (eller var det tvärt om?) hemma igen och jag befinner mig i sängen med datorn i knät.
    Allt är i alla fall helt okej med oss även om jag ägnar mig mest at att hosta och kräkas för fullt. Nätterna tillbringas sittande för att inte hosta sa mycket och pa dagarna är jag ater bästis med plasthinken. Jag skrev just i dagboken att kräkandet nu blivit mer oförutsägbart och knappt hinner jag skriva det innan en kaskad flyger ut över överkastet i sängen. Tjosan.

Men som sagt, i jämförelse med familjen i länken ovan är jag stralande nöjd med min tillvaro!!!

Jag har faktiskt läst igenom allt ni skrivit överallt nu, men har naturligtvis glömt bort det mesta. Maste bara säga en sak till Bebbe; AUTOZUG! Ta bilen pa taget till Hamburg och sov pa taget sa slipper du sitta i bilen hela vägen till Sverige när ni ska pa bröllop.

Kram till er allihop!

• Timisen

Nähä, 3 kvar till 1500...den som vinner kan få...jaa...en ogravid kan få min ivf-plats om jag plussar i mitten av april...en gravid eller en mamma kan få hem en supernanny och ett filmteam från tv3!!! Eller tv4 eller vaffan...

• Timisen

Autozug låter som en tysk uppblåsbar barbara

• toca

Jag lär ju inte vinna för jag lyckas inte ens hitta din gästbok i den här uppgraderade superdupervarianten...

Tysk sprakkurs;
    Auto - bil
    Zug - tag

Autozug - Uppblasbar Barbara!

• Timisen

Va!!?? Kommer du inte in i min gb? Jamen jag skicka ner en supernanny from hell ändå!

• toca

Ge mig en tysk HELGA med lite ordentliga regler da sa det blir hyfs pa ungen!

Alltsa, jag hade säkerligen kommit in i din gästbok om jag bara hittat rätt ikon...?

• bebbe2005

Autozug - det var en bra idé! det ska jag kolla upp lite närmare...

Ja, jag läste faktiskt det ödet häromdagen, men finner det härligt vilken kraft och mod föräldrarna visar. Tror det underlättar att de redan har ett barn sedan tidigare, faktiskt, hur hemskt det än later... Och maste ända vara viktigt att fa tid med barnet och fa uppleva minnen och händelser som gör barnet mer verkligt, om ni förstar vad jag menar. Men hemskt är det verkligen, ingen situation man själv önskar nagon, allra minst sig själv.

• ElinPeelin

Tog jag platsen Timisen????? *biter nervöst på naglarna*

• Timisen

Grattis bebbe!!! Du blev min 1500e besökare och kommer nu att få påhälsning av supernanny och tv3 vid valfri tidpunkt!

Svar på tråden Midsommargänget III