• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Elin, din lilla skitunge kan jag komma över o ställa i skamvrån själv om det skulle behövas! Meeen den lär ju aldrig kunna bli bestraffad för snuskiga skämt...

• Timisen

Fyfaan vad det är dött på jobbet!

• ElinPeelin

Hoppas ni söder om söder om söderbönor får en nice träff idag! Här har solen gluttat fram och man känner sig redan gladare.

Idag pratade jag med mitt ex, som försöker bli gravida, o dom har bestämt att dom ska göra en utredning snart om det inte händer nåt. Däremot så sa han att dom ska ha uppehåll nu nästa äl, eftersom dom inte ville ha ett barn som föds till juletid... Lustigt att man reagerar när folk säger så? Men dom kommer väl till det stadiet sen när dom struntar i om födelsemånaden passar eller inte...

• toca

Uhhh... Jag är inte snygg idag. Röda ögon, smutsigt har och rödvitflammig i ansiktet. Sexig brud som mannen kom hem till...
    Dessutom stinker hon spya och kräks hon inte sa hostar hon.

• toca

Man inser hur extremt materialistiskt samhället är när man resonerar sa. För jag antar att man inte vill krocka med julklappsöppnandet? Julklappar i december och födelsedag sisadär ett halvar senare/tidigare maximerar utdelningen...? Eller är det för att inte störa i glöggfesterna kanske...?

• bebbe2005

Yahoo, Timisen! Ser fram emot supernannybesök

Oh, toca, riktigt lockande det känns att lära känna dig snart IRL med dagens beskrivning.. saker pa att din man inte rymde bort en vecka

• ElinPeelin

Va faaan Bebbe?? Komma här o komma och kliva in hos Timis utan att rådfråga mig först??? *fnys* Må din grädde surna (menar i semlan alltså...) Jag ska minsann gnida mina lökar så tårarna rinner på dig!

• ElinPeelin

Toca, hoppas du inte har fått lunginflammation? Låter inte bra det där....
    Får du upp gul/gröna slemmisar med lite blod i? *orolig*

• bebbe2005

Elin - nyfiken pa att veta hur länge de har försökt? funderade lite vagt (och da menar jag verkligen vagt!!) i de banorna precis i början - i slutändan är man ju helt överlycklig att man överhuvudtaget far chansen - om det sedan bestämt sig för att bli julafton, nyarsafton, min födelsedag eller pa deklarationsdagen är helt skit samma!

• ElinPeelin

Ha ha, Timisen är det du som är "the supernanny" som ska till Bebbe sen?

Svar på tråden Midsommargänget III