• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

nä hörrudu elin! om du nu är snäll istället sa kanske jag är det tillbaka och överlater besöket till dig - tvivlar nämligen en aning pa att tv3 gör hembesök härnere - finns ett annat program, rtl, som gör det här, sa om du passar dig...

• Pricken i ny tappning

Ha, ha, ha! "Gnider mina lökar så att tårarna rinner på dig". Kalasbra kommentar!

• ElinPeelin

Dom har försökt drygt 1år, kanske 1,5år tillochmed. För han har berättat att dom gjorde uppehåll när dom hade planerat in thailand resa. Men självklart hoppas jag på att dom grejjar det, och dom verkar inte vara jättestressade eftersom dom känner att dom har "råd" att hoppa över några månader lite då o då.

• ElinPeelin

jag misstänker att jag får Bebbes sura grädde inmosad i ansiktet snart?

• ElinPeelin

Prickens enda hot är att hon gnider den polyester rika pläden mot håret, så man blir statisk?

• ElinPeelin

Näe förlåt, nu ska jag bli snäll kicka igen....

• toca

Nope! Inget blod och inget slem. Ingen lunginflammation heller tror jag. Snarare en extrem förkylning. (Har man nedsatt immunförsvar när man är gravid? Jag hade ju en sadanhär omgang för bara ett par veckor sedan och nu igen? Jag som inte brukar vara förkyld mer än ett par dagar annars.)
    Men för att vara extra detaljrik blev jag lite orolig när det fanns svarta smabitar i hela härligheten. Ruttnat innifran? Utbränd? Eller vada??? Sedan kom jag ihag en lakritsbit som slukades nagon gang pa morgonkvisten...
    Och nu lovar jag att inte underhalla er med fler detaljer!

• ElinPeelin

Som ni märker så har jag inte min vikare vid min sida just nu.... passar på att göra viktiga saker medans hon är ute på uppdrag.

Ikväll ska jag på vattengymnastiken för första gången, o jag är lite nervös. Mest för att visa mig blekfeta kropp, samt att visa mina dåliga simegenskaper. Får man ha flytringar runt armarna?? Ähh jag kom på att fläsket flyter så bra ändå?

• ElinPeelin

Ok då kan jag lugna ner mig Toca. Men dom svarta prickarna i kräkset kanske är levrat blod? Du får väl ta en och klämma o smaka på?

• bebbe2005

ja, fläska pa du bara nä, skämt asido, men jag har kontaktlinser, sa inga tarar som rinner här inte...!

Svar på tråden Midsommargänget III