• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • bebbe2005

oh, elin, vad mysig du är idag - hur är hon vikarien egentligen - är det aggretioner du försöker bli lös här och nu?

• ElinPeelin

vikaren är snäll och smart, så jag tycker om henne. Men det är trist när man måste JOBBA hela tiden när hon är vid min sida. Kan ju inte logga in här....

• toca

Du Elin, jag skickar ett prov till dig sa kan du analysera...

Pa tal om vattengympa sa har jag nu inhandlat en gravidbadräkt och tva nya bh. Det var en upplevelse... Jag kan numera skryta med dinosauriestorleken 75J. J som i JÄVLIGT STORT! Ni kan ju tänka er sexighetsgraden... En svart baddräkt lyckade jag ocksa fa tag pa. Klassisk lag skärning a la pensionärsföreningens kallbadshusutflykt. Uj. Känns inte som om jag kommer göra succe pa stranden i ar heller...

• Anemone

Dinosaurier har inte 75! 75 J låter mer som Barbie tycker jag.

• OZgirl

75J???!!! Bloody hell Toca, det är det största jag har hört talas om. Nånsin!
    Det största jag har haft (ok, är ju ogravad) är 75F och 70G. Det är ju massor med bokstäver kvar till J då!

• Pricken i ny tappning

Näe inte polyester Eliln. Här snackar vi mohair av dyr kvalisort! Men kväva dig kan jag fortafarande göra oavsett material. Eller kanske rulla in hela dig och låsa in dig i soprummet!

Klart att du har flytringar på vattengympan Elin. Eller snarare något de kallar för snabeln som man ibland har mellan benen Mycket intressant! Särskilt som man faktiskt inte alltid behöver ngt flytbart eftersom det faktiskt känns som om kulan gärna vill komma uppåt alldeles på egen hand! Tror du kommer tycka att det är jättehärligt Elin och alla andra är ju precis i samma situation som du! Fast i min grupp så måste jag ju i ärlighetens namn säga att sedan en av tjejerna gick och födde barn för några veckor sedan så är jag nu störst, men samtidigt BRUNAST! Me like! Trots att jag stått i min supersexiga svarta gravidbaddräkt från PoP och de andra haft sina vanliga coola bikinisar på sig så har jag ändå känt mig rätt så fräsch sen semestern!

Hade också blivit väldans orolig om jag kräkts svarta konstiga små grejer Toca. Bra att du kom ihåg lakritsen och inte tog taxi till akuten, även om det låter som om du kanske borde kolla upp dig.

• Pricken i ny tappning

Och jag införskaffade precis en amningsbehå i storlek 85E. Trodde aldrig att jag skulle få såna lökar. Var fram tills jag fyllde 25 och slutade röka en A-kupa, men det har ju ändrats under åren... Låg mellan B-C innan gravningen tog vid och nu har jag alltså införskaffat mig en schysst E-kupa på inrådan av bastant kvinna i provrummet med gammal össtysk kulstötarattityd. Fast jag litar på att kunde sina grejer!

• bebbe2005

Bilder bilder bilder vill vi se!!

Och J - wow, é riktigt imponerad faktiskt! Jag som just nu gläder mig över att ha fatt köpa min första C-kupa...ligger visst aningen i lä!!! börjar dock närma mig D snart, sa det känns ju som en dröm, när man är van vid A- eller B-kupa...

Svar på tråden Midsommargänget III