• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

smörj på! det är ju skönt och endorfiner är bra!!

• toca

Men tänk en sadan FANTASTISK människa det skulle bli om man mixade oss tva!

• flinx

Jaa! Det vore nåt! Hur lång är du? Låt mig gissa. 168?

• flinx

feg gissning kanske? Medel.... men ser dig inte som nån 177 cm brud och ingen pygme heller...

• Anemone

Fab-kloning? Jag trodde vi var naturliga mödratyper som gillade att lyssna på våra hormoner, känna på tappen, pöka och vänta på BIM.

• Tant T

Nja, alltså, det beror väl lite på hur man smörjer och hur lätt man har för att få sammandragningar, i v16 hade jag inga sammandragningar (tror jag!), men jag har då aldrig kunnat smörja länge över magen, utan mer fått göra svepningar med krämen! Om jag stått och gnidigt in krämen så har magsingen dragit ihop som till en boll och det betyder ju oxå att mannen inte får massera eller smeka magen om det inte sker med bara som små fjäderlätta strykningar!
    Jag tycker det är betydligt skönare att bli insmörjd på ryggen eller brösten!

Varför inte en Karlssons blandning av oss allihopa? Skulle bli rätt spännande att se slutresultatet...

• toca

Oj! Far man sammandragningar sa lätt alltsa! Tänk att det fortfarande finns saker man missat med hela graviditetsköret efter ett ar här! Att man ivf-sprayar I NÄSAN var ocksa en nyhet för mig som jag faktiskt trodde var ett skämt först!

• Pricken i ny tappning

Och inlägget ovan om jordnötsöljan var från mig, men jag har nog hållt på och skrivit på det där inlägget alldeles för länge och blev utloggad på kuppen. Har ränt runt här på jobbet och fixat med annat innan jag kunde posta det.

• Surfergirl

Jag har en kollega som alltid kollar på lökarna när man ska prata med honom... omedvetet eller medvetet det vet jag inte men störigt som fan är det!

Svar på tråden Midsommargänget III