• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • HååGe

Jag vill också komma in på läkarlinjen!
    Plugga i Göteborg är uteslutet förstår jag Timisen. Nämen Ume är säkert jättebra.

Promenad kontra löpning beror väl på vad man menar. I fettförbränningssynpunkt är de nog lika effektiva, det är bara det att man måste gå i 2 timmar för att få samma effekt som när man springer i 40 minuter. Vad gäller kondition så kan aldrig promenader tävla med löpning i effetivitet.

• Rally

Men ärligt Timisen! Då skulle ju alla gravida behöva ägna sig heltid åt att ta prover på alla ovanliga åkommor som finns.

Om nån undrar, så är det för övrigt inte syresättningen av blodet som är kruxet för astmatiker, om vi andas får vi i oss det syre vi behöver, däremot har vi ibland lite trögt med utandningen.

• Timisen

Jaa du borde bli läkare hg, du är ju redan trådläkaren!! Kan du inte använda i princip allt du läst o bara komplettera nåt? Och komma in kan du väl göra via högskoleprovet om inte annat?

• Timisen

Precis rally! Det är som med alla andra prover, inklusive nupp o fvp; man får lägga samman släktstatistik, allmäntillstånd, ålder o noja! Och pga det sistnämnda vill jag kolla min syresättning.

• Timisen

För visst kan det vara ok med lite statistiskt spill, men jag vill inte gärna vara spillet...

• Timisen

OCH...som du vet rally (utan att vi skriver nåt mer om det här på fl) har jag ju redan haft en jävla otur i sammanhanget...

• Coccinelle

wohoooo for brollan Timisen

Ah vad jag har svart att komma igang och gora det jag maste och nu har nastan hela dagen gatt! Bajs bajs bajs

• Coccinelle

Kunde inte skriva i firefox helt plotsligt, gar bra i Safari.

Imorgon ar det strejk igen sa jag jobbar val hemma igen, shit vad de strejkar och strejkar! Fast det ar bra att de sager ifran! Sjalv skulle jag inte ha nagot emot en ny fransk revolution, storta regeringen!!!!!!! Jag menar inte att huvudena ska rulla i Bastille, storta pa ett fredligare satt

Svar på tråden Midsommargänget III