• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Ah Elin, u r the best! Det ar ju sa kul, undrar varfor det ar sa kul.

• Coccinelle

Sleep tight and don't let the bed bugs bite

• Muntra hundägaren

Mens . I alla fall spottings och man kan faktiskt börja en tisdagsmorgon på ett bättre sätt! Störtbölade i duscehn och gick sedan in i sovrummet och skrek ut min ångest för herr Munter som beslöt sig för att ta sovmorgon. Han fann liksom inte någon anledning i att ta tag i dagen...

Och det förandleder ju den dagliga frågan: hur faan kan det inte bli barn när man har sex under ägglossning?

Nu är ju i alla fall möjligheten att bli mamma under 2006 bortblåst - och året har ju bara börjat...

Detta bevisar ju att teorin - nytt jobb = pluss på stickan inte fungerar i praktiken.

• Surfergirl

Stackars Munter. Om det är till nån tröst så är du i gott sällskap av Oz och mig själv.

• Rally

Jag har skrivit in fika för Stockholmsgänget i min kalender. Något bestämt?

• Tant T

Morrn! Tog sena tåget till jobbet, skönt med sovmorgon till 05.45!

Helvetesmens!! Jag skickar en stoooor kram till mensarna Munter, Ozzy och Surfer!

Najs att ni nu beställt vagn Elin! Svart med orange lift blir ju skiiitsnyggt!

• Surfergirl

Ringde min gyn nu eftersom det här var min sista Pergokur, för att kolla hur vi går vidare. Hon ville att jag skulle komma imorgon. Jag sa då att jag har mens nu (dag 3) så de vet ifall det är nån undersökning som ska göras. Då sa hon att det är nåt brodprov man gör på dag 3, som jag följaktligen måste komma in med idag isåfall. Hon skulle kolla med honom (slajm-gyn-dåren) och ringa mig tillbaka.

Ett jävvla rännande... kan det inte bara FUNKA nån gång. :-#

Svar på tråden Midsommargänget III