• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Ja de gor ju det liksom, stirrar alltsa! Jag tror att kvinnor ocksa tittar pa brost, det ar svart att kolla en kvinna i ogonen om hon har varsta boobsen. Jag kollar i alla fall he he
    Jo jag har kopt sadana, har tva stycken men jag vet inte riktigt om det hjalper. Det ar stort bestyr nar Cocci ska kopa bh 75 E verkar vara en ovanlig storlek, nar kupan ar stor sa brukar omfanget vara stort ocksa. Ocksa maste brosten se runda ut annars funkar det inte for mig.
    Jag har alltid sagt att jag ska forminska brosten men vill vanta och se hur de blir efter graviditet for de kanske gar ner utav sig sjalva da. Sa var det for min mamma i alla fall, hon har varldens finaste brost, fortfaranda otroligt fasta!

• Coccinelle

Traffade Trumpetkungen i hissen (musikern o radio kronikoren som jag tyckte var snygg pa ett lufsigt satt) och han tittade INTE pa mina brost, han sa "hej finaste ogonen pa hela byran" I'm in loooooove wohoooooooooooooooooo
    Shit vad en komplimang kan gora gott ibland, speciellt nar man kanner sig blek och glamig efter en alldeles for lang vinter och nar det kommer fran ratt person

• ElinPeelin

Jag har en patolog i familjen, och en gynekolog, och kirurg (som har erbjudit sig att knyta mina hemmoroider, liggandes på köksbordet)

Fröken P var "sjuk" idag (läs -söndergråtna ögon?) medans Herr K var på jobbet och hade 3dagars skäggstubb (=sliten) så jag anar att dom haft ett "prat" eller nåt... -bara vad jag tror-

Såklart MiniToca får syre i magen. Snoret får du behålla själv.

Cocci: aldrig att man skulle få en sån komplimang i en hiss här i sverige!?! Inte ens 02,50 vid baren!?!

• ElinPeelin

Har beställt vagn nu! Åh va skönt! Det blev en Teutonia Fun, svart med orange lift.

• OZgirl

Cocci, Trumpetkungen låter helt otrolig! Vilken komplimang! Åh, mer sånt!

• Coccinelle

Jaaaaaa mer komplimanger till folket

Sitter och laser om mate, en tesort som konsumeras flitigt i sydamerika och det visar sig att det okar forbranningen. Det passar valdigt bra eftersom jag har massor sedan jag var i Brasilien
    Jag borjar kanna ett visst intresse for orter, det skulle vara kul att ha ett litet ortlager hemma och veta vad som ar bra for vad etc. Det kanns sa artificiellt att kopa sa naturliga saker i tablettform, I want the real thing liksom.

• Coccinelle

Kul med vagn Elin! Det mlaste vara saaaaaa roligt att shoppa till sitt eget barn

Svar på tråden Midsommargänget III