• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Timisen

Jag tycker det är roligt att fransoserna strejkar! (Bara inte jag drabbas)

Jag läste herman lindkvist "från mittens rike" (för andra gången) ang fransoser o deras land...väldigt rolig o på pricken!!! Bara hur man kör; man kör alltid om bilen framför oavsett hur snabbt den kör, om man själv möter en omkörande bil, dvs två bilar i bredd så lär bilen som då möter en i sin egen körbana blinka vilket betyder försvinn! Och ser man en kiosk man behöver handla i så tvärstannar man bara i körfilen o går ur bilen! Parkerar gör man två eller tre på utrymmen som i sverige rymmer en bil.

• Muntra hundägaren

Hoddelihoo!!

Har fått nytt skrivbord . Enda stället man kan ha datorn på är så att skärmen är riktad ut mot korridoren=allla kan se om man tjabbar med er. Får alltså hålla mig till kvällsprat med er!

• Coccinelle

Mmm kora bil har ar lite special

Ar det nagon som har tips pa hur man far mindre brost utan att ta till plastikkirurgi? idag har jag en atsittande troja pa mig som framhaver min midja och far mig att se smalare ut MEN istallet sa ser man bara brosten Ibland kanner jag mig som ett par vandrande brost faktiskt....

• Coccinelle

Tror att jag kanner mig extra mullig pga av brosten, inbillar mig att jag skulle se nattare och elegantare ut med mindre brost.

Ja ja, jag vet att jag later som en kroppsfixerad tonaring

• Timisen

Följande drar blickarna bort fr el minskar omfånget på tuttsen;
    Slät sportbehå!
    Omönstrade toppar utan bröstfickor.
    Naken underkropp.

• Timisen

Vaddå...antingen medger man det eller så tänker man det...

Är alla på nytt forum eller jobbar folk???

• Coccinelle

Jaaaa ga hem du lilla prutteluskan

Jag och mina tuttar ska pa mote med herr Casanova...

• OZgirl

Cocci, det finns nån slags bh som heter minimizer... en sån funderar jag på att skaffa - jag tycker oxå att folk (läs: män) bara stirrar på brösten och inte på mig. Hallå, ögonen sitter högre upp liksom!

Svar på tråden Midsommargänget III