• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Mmmm, gott HG! Är chokladpuddingsjunkie sedan barnsben. Måste genast hem och goffa i mig lite tror jag.

Lasagnen lät inte dum heller! Måste testas.

• Timisen

Shitpommfritt cm ringde, jag måste rusa till fika

• Pricken i ny tappning

Gud vad smaskens det låter. Pappsen med fru kommer på besök i helgen. Kanske ngt att bjussa på? Har tänkt göra en köttgryta med soltorkade tomater och oliver och lite annat gött på fredag, men lördag har jag ingen aning. Tänkte kanske släpa ut dem på stan för att slippa laga mat.... Dålig dotter?! Jag? Nej, nej... Särskilt inte med tanke på att de bara kommer ner från landskap halvlångt borta för att hjälpa till med diverse elinstallationer o dyl i nya lägenheten! Minsta man kan göra är ju liksom att bjuda på god mat. Ooops!

• Tant T

Haha! Radhusmässig pulverchokladpudding passar alldeles utmärkt på mig! Ska köpa hem det till helgen!
    Man kan ju alltid köpa Minimat och ringla över, om man vill spara ännu fler kalorier!

Kycklinglasagnen lät mumsich! Lägg in det annorstädes vet ja!

Ska man blöda efter spiral är insatt?! Och om ja, varför då?!

• Tant T

Och jag utgår ifrån att de har kamera med sig och förevigar de bara överkropparna!

• flinx

IIIiiiuuhh för chokladpudding! Men så har jag svåra konsistensproblem med rätter som chokladpudding, brylepudding och kräm. iusch! *rynkar på näsan*
    Lutfisk kvalar oxå in i den ligan. Tål inte dallrande maträtter. Det är fel fel fel.

• flinx

Därför sitter jag här med en halv förpackning cafébrownie + mjölk!

• flinx

ja men det är ju lyxigt och dyrt!

*total snob*

Svar på tråden Midsommargänget III