• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • flinx

fast jag får bli jävligt full innan det blir pölsa!

• HååGe

Blöder antagligen eftersom de grejade runt jättemycket därinne och jag har slemhinnor som är supertunna pga amningen.

Vill ensamma Flinx ses imorrn eller skall vi dejta efter påsken?

• Pricken i ny tappning

I´m alive! Vi har äntligen fått igång internet hemma i nya lägenheten! Yihaa!

Kom precis hem efter träff och det var supertrevligt att träffas igen. För min del var det ju ett tag sen eftersom jag missade brunchen. Lilla Alma var ett gulligt litet charmtroll som vanligt men hade kanske lite besvär av tänder på G. Tur att
    Ozzy gärna lånade ut sina fingrar att bita lite på

• Pricken i ny tappning

Men vad sa de om att blöda så där HG. Hur länge kan man räkna med det? Låter ju som en riktig plåga!

• HååGe

Några dagar skall det tydligen pågå. Jag är förbjuden att bada (fast jag får inte plats i handfatet ändå som Hj) och att ha sex för det är lite infektionsrisk.
    Plusset är att jag sedan inte behöver tänka på prev-medel alls. Den sitter och är supersäker i 5 år tydligen. Mens har man knappt heller!!!

• Pricken i ny tappning

Men gör det även ont att ta ut den tro? Om ni vill ha nummer två någon gång?

• HååGe

Vet ej, så nu kanske det aldrig blir någon nummer två!! Jag vågar väl inte låta någon gräva därinne fler gånger!

• Corazon Morena

Gokväll!
    Grattis till bredbandet Prickis!!!

HG - nu blev jag superintresserad, du har satt in en spiral asså??? Och det gjorde ont? En vanlig eller hormon? Har också tänkt på spiral, vill ju inte ta p-piller... (Men, med tanke på hur ofta vi gökar så fattar jag inte ens varför jag ägnar preventivmedel en tanke, risken att jag blir gravid är ju typ obefintlig om vi ses så jävla ofta som vi gör just nu....)

Men jag blir ju NERVÖS, vaginala förlossningen didn't put HG off att skaffa barn nr 2 men insättning av spiral gjorde det!!! Det måste ha gjort FÖRJÄÄÄVLIGT ont!!!

Svar på tråden Midsommargänget III