• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • HååGe

Nä, jag överdriver. Det kändes som värsta mensvärken ungefär. Första BM som försökte få in den misslyckades så en kollega fick komma och prova. Jag fick alltså göra det två gånger och det var ju lite trist. Såååå farligt var det inte. Det var en hormonspiral. Den är lite större än kopparspiralen (som kanske inte gör lika ont då).

Nattinattinattinatti!!! Snoriga HG-familjen går och lägger sig.

• toca

God morgon Oz!
    Hur har du det idag?
    Här har det snöat igen. Skit ocksa! Det skulle ju bli var men nu ligger det plötsligt 10 cm snö igen. Blä...
    Fast annars är livet rätt bra!

• OZgirl

Idag är det rätt bra, so far so good! Men det är nog mest för att inga kollegor har kommit än! Nacken är fortfarande lite FUBAR men det går väl över med lite egenmassage och försiktighet.

Hur mår du? Fortfarande kräksig? Verkar asjobbigt!
    Har du och Bebbe träffats än?

• toca

Skönt att nacken är ok. Kan du inte be nagon kollega med starka, mjuka händer att ge dig lite massage pa jobbet?

Jag har inte kräkts pa fem dagar nu sa jag hoppas att jag kanske är färdig med det! Än sa länge känns det stralande och förkylningen haller dessutom ocksa pa att bli bättre sa nu vänder bergodalbanan uppat igen!

Bebbe har jag inte träffat ännu! Jag försöker övertala henne till en fika nästa vecka men hon är motsträvig...
    Men var yoga börjar efter pask sa senast da ska jag ta mig en ordentlig titt pa vad hon är för en!

Nu ska jag knalla ner till maken och äta croissantfrukost!

• toca

Later skönt Surfer! Vi hade var här fram tills igar. Tydligen ska den komma tillbaka idag men jag är skeptisk... Fast solen lyser vacker!

• ElinPeelin

åhh härligt Pricken, med internet hemma!

åhh härligt Toca, att du inte har kräkits på flera dagar!!!! Imponerad! Hoppas det håller sig! (jag hade oxå så, fast 3dagar, men det började sen igen...)

• Muntra hundägaren

God morgon sköna damer!!

Idag mår jag mycket bättre! Tack för alla tankar och heja-rop igår!! Jag tror att bägaren brast i går när tamponghelvetet läckte big time en halvtimme innan stort möte. Hur många uppskattar att gå på möte med stor jävla blodfläck mellan benen.......................

Nån gång blir amn väl gravad igen hoppas jag. Små deppanfall kommer ajg noga tt få igen och då kommer ni att märka det - jag lovar . Jag tar ut allt på er . Men visst är det helt jävla fucked up crazy att det inte blir barn när man har sex under äl?

Frk Munter är dessutom blond igen (att bränna 1700 spänn hos frissan igår eftermiddag hjälpte faktiskt upp humöret ) - foto kommer kanske

Hormonspiral låter inte alls kul! Inte ksa det väl göra överjävlans ont när man sätter in p-medel.......kör med avbrutet sex istället HG - det har funkar för oss i över sex år,-). Eller en persona p-dator - kissa på den och det visar om man har äl, sanrt ska få mens, eller har en säker period. Om den funkar vete fan?

• Surfergirl

Att saker och ting funkar som det ska med den kvinnliga kroppen, det kan vi väl vara överens om att så är icke fallet, Munter...? Skönt att du känner dig bättre idag dock.

1700 ? Vad gjorde de med dig? 1000:- tror jag är mitt rekord hos frippan. Extensions eller?

Svar på tråden Midsommargänget III