Åh Hg, tack för att du frågar! Jag är så jäkla trött idag. Inatt sov bebisen NOLL! eller, det känns så eftersom hon först hade helkväll uppe vilket inte har hänt på över en månad. Hon somnade till sist vid elva och sov till ett, åt och somnade om och vaknade sen kvart över tre och var orolig och ville först inte äta och sen inte alls somna om utan gnällde och for runt. Ingenting funkade så jag fick gå omkring med henne till halv fem då jag lurade henne att sova bredvid mig i sängen. Sov med ond stel rygg till klockan halv sju då det var en urpigg och sprallig bebis som låg brevid mig i sängen. (Hur gör hon?????) Sen fick jag sova två timmar efter det, i hennes nästa period, men attans vad jag är kokt nu.
Ikväll ska jag pröva ersättning.Läste ditt tips imorse (jag var faktiskt här vid sjusnåret men alltför urblåst i skallen för att kunna skriva) och bestämde att ikväll när hon fått sitt kvällsmål ska jag gå och slagga direkt och inte missa en sekund av sömn.
Och nu sover hon igen men och kanske borde jag också göra det men då försvinner ju hela dan i ett schwosch och man behöver liksom ha lite lite tid till... sånt här också. Kommunikation med omvärlden...