• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

OK, då är det bara två timmar kvar nu då!

Usch vilken risig dag! Snöfallet i morse var verkligen deppigt värre. Jag känner mig som ett utskitet päron efter intensivruschen med projektansökan igår (i alla fall HG och kanske också Anemone vet vad det är fråga om). Idag blir inget gjort.

• Coccinelle

Nu har jag dansat fardigt, kanner mig rosig och lite skakis som efter bra sex

Danslararen ar naturligtvis ganska attraktiv och det kandes lite smaspannande att dansa med honom, vi gar runt sa man byter partner hela tiden. Han vill att vi ska komma till La Coupole en tisdagkvall for att dansa "pa riktigt" wohoooooooooooo

• Surfergirl

Produktiv dag i bröllopsplaneringsverkstan; jag har fixat alla placeringskorten, lämnat in våra ringar för gravering och puts, ok:at min vigselring som nu hade kommit, köpt sexy underwear, printat och fipplat ihop vigselprogrammen... check, check, check...

Och ja, jag är på jobbet.

• Surfergirl

Den är i rödguld med fem diamanter i, lite smalare än min förlovningsring. Princesslipade stenar (har jag lärt mig av Oz att det heter)

Hur går det på bajsfronten HG? Några framsteg?
    Min polares son bajsade inte på 10 dar häromsistens. Shit, kan man ju säga då.

• Coccinelle

Ja usch det ar sa trakigt att bajsa, trakigare an att kissa.

• Coccinelle

Kanske har jag redan sagt det men nar ni sa att jag skulle forsoka oka forbranningen for ett tag sedan nar vi snackade kost sa kom jag pa att jag inte riktigt visste vad det innebar.. mamma fick mig att inse att bra forbranning inte nodvandigtvis betyder att man gor nummer 2 mer an vanligt hahahahaahaah

Jag har nog missat ratt mycket sjalvklara saker har i livet men skitsamma nar det finns roligare saker att tanka pa

• Surfergirl

"...inte nodvandigtvis betyder att man gor nummer 2 mer an vanligt"...

Wooohoooo Cocci for president!! you crack me up!

• bebbe2005

Wohoo! Jag har precis passerat halvtid
    börjar kännas tungt nu, sa hur kommer man inte kännas sig om sisadär 10 veckor, lagom till högsommarvärmen

Svar på tråden Midsommargänget III