Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Ooooh, I hate people like that Anemone!

• OZgirl

Hade en skitmysko och obehaglig dröm inatt som gjorde att jag vaknade precis innan väckarklockan 05:30. När jag då låg där tänkte jag "å, men visst är det lördag idag och jag behöver inte gå upp?! visst, visst är det väl så?" Sen ringde klockan och tog mig ur den illusionen. Då först går det upp för mig att mannen inte börjar jobba förrän senare idag och jag måste åka kommunalt - ouch! Det var inte planerat och jag var inte på jobbet förrän 8:00 idag

Dessutom är det kallt och danert, jag har ont i halsen (både in- och utsida!) och ont i huvudet, jag känner mig skev och sned och less och fy och usch och blä. Så. Slut på litanian!
    Är litania också ett ord de har tagit bort ur SAOL? Hörde att ehuru hade försvunnit. Det är ett koolt ord, men jag vet inte riktigt vad det betyder... Rally? Input? Nån annan som vet? Det är ju inte ordet man använder varje dag direkt, men ändå. Jag använder det betydligt oftare än plåtpolis, som jag inte har en aning om vad det betyder!

• Surfergirl
    Oz! Plåtpolis vet jag! Det är såndäringa fartkamera som plåtar en när man kör för fort och skickar hem böter på posten. Elak jävel.
  • OZgirl

Surfur, det är iaf så jag använder det! Men man kanske låter som en sportkommentator, en sån som hela tiden använder ord som de uppenbarligen inte vet vad de betyder...

• cartman

Halloj hela gänget!
    Tack för alla grattis!!
    Vågar inte riktigt ta till mig dem ännu tyvärr.. Blir ett par jobbiga veckor fram till VUL osh sedan kanske man (förhoppningsvis) kan "slappna av lite". Fast försöker intala mig att det ska gå bra såklart
    Tyvärr har man ju med sig en del i bagaget och det gör väl att man inte kan njuta riktigt av det efterlängtade plusset.
    Hur som, har ju ett riktigt bra utgångsläge i varje fall
    Hur är det annars med er då?? Bra hoppas jag!
    Läste att det är dags att stadga sig Surfer?? Stort lycka till och grattis i förskott! Det är den roligaste dagen i mitt liv oxå, önskar vi kunde göra om det

Sen måste det väl snart vara dags för fler bebbar att komma ut??
    Ngn på g??

• bebbe2005

morning girls! 5 kvar till 1300!!
    och HG - yes, jag stormtrivs som gravid. Äntligen kan man vara stolt över en utputande mage
    nä, skämt asido, tycker det är jättekul, men sa har jag ju än sa länge en mycket "enkel" graviditet, sa hoppas det haller i sig!
    Enda negativa jag hittills kommit fram till, det är att tonarsfinnarna är tillbaka - shit! :-O
    sa är dessvärre ingen stralande vacker kvinna som gravid, det hade ju kunnat behövas...!

• Timisen

Yes, Cartman jag är på G! Äh, eller det är bara min rubbade humor - jag sprejar just nu och den 9 maj är det sprutdags och v 21 eller 22 kan det kanske finnas ett litet embryo på gång.

Jag känner mig som om jag anmält mig till maran och precis klarat 3 km jogging...en del kvar liksom..

Svar på tråden Midsommargänget III