• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Surfergirl

Jojo, men det finns ju vissa som inte ens kommit till 3 km jogging Timisen, typ jag...

Cartan, det är några bullar i ugnen här, närmast ut är väl Prickisbullen. Sen är det Tantbullen på tur.

• Muntra hundägaren

Sedan finns det ju den gruppen som börjar på maratonloppet, springer tre kilometer och är uppvärmda och taggade som bara den för att sedan brutalt av någon jävla säkerhetsvakt dras tillbaka till startfållan och få stå där och stampa pistolskott efter pistolskott innan det är ens egen tur igen! Uppvärmningen rinner liksom av en?

Superbra liknelse Timis

• Anemone

Och de som inte ens får dra på sig dojorna och bege sig till starten...

Men jag hejar på er andra så mycket jag orkar! Och ligger i hårdträning!

• Timisen

Det finns under rubriken "svårt att göra barn" här på fl..

Hörreni, medans jag tränar o kämpar och verkligen segar mig igm alla 42 km kommer ni göra som de där marockanerna - utan att åka fast - alltså dra på er en nr-lapp o ruscha med i loppet sista kilometern!

• Pricken i ny tappning

En dryg halvtimme kvar till klockan 11 Timisen!

Drack faktiskt också vin igår. FAst endast ett halvt glas. Är så fed up på att bara få titta på... vi hade gäster hemma, så jag var liksom bara tvungen att smaka om vinet passade till maten. Och det gjorde det

Oz, i min bransch har jag stött på ordet ehuru ett antal gånger De är inte de första att modernisera sitt språk! Kanske dags liksom...

Grattis till Cartman! Håller alla tummar att det verkligen blir av denna gång!

Sitter och funderar på om jag ska orka vara social idag och umgås med min syster eller bara hyra mig en film och ligga på soffan. Det har varit några hysteriska dagar när jag dels bokat in en del själv som frissan och luncher och dels när andra dragit i mig från alla håll och kanter. En av anledningarna till att man slutar jobba innan förlossning är väl att TA DET LUGNT, men det funkar inte alltid. Folk förväntar sig att man ska ha så mycket tid att träffa dem istället... Svår avvägning för min del med följden att det för mig är svårt att säga nej allt som oftast och J blir sur för att jag är helt slut och inte är hemma och vilar... Ska bättra mig!

• OZgirl

Okay, enough with the liknelse! Herrejestanes, vi kommer framstå som ett gäng riktiga hurtbullar...

Men den var ganska bra, Timisen!

• Anemone

...och vem som får den längsta och tyngsta vägen till mål vet vi inte.

• Pricken i ny tappning

Men vi kan ju hoppas i att Timisen med sin spraystart nu inte behöver passera Gå alltför många gånger utan kan gå rakt på mål!
    (Kanske bara blir en halvmara då!)

• Tant T

Tjaba! Ni är roliga ni, det är så skönt att komma in hit lite lagom deppig och få sig ett rejält flabb, även fast det ligger djup och allvar i botten!

Ta det lugnt, Pricken! Hyr du en film och ägna dig åt dig själv vet ja! Själv ska jag strax ta med mig en bok ut på framsidan och sätta mig i lä i solstolen som sambon bar fram imorse kl 06.00 i -2°! Tur att dynan stod kvar inne!

Tjoho, vad det är kul med ord!! Ehuru I like, och även således (det är dock lite vanligare), det använder jag mig ofta av, för att inte tala om såna meningslösheter som knappologi!

Svar på tråden Midsommargänget III