• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Coccinelle

Jaha men det ar ju logiskt, ju fortare och ju oftare det kommer ut desto mindre fastnar och blir fett tankte val jag typ, eller nagot... euh

Det var inte sa manga ar sedan jag larde mig vart nummer 1 kommer ifran, jag menar who cares det ar ju bara onodigt vetande.

• Coccinelle

Jag tycker inte ens att det hor till allmanbildningen!

• ElinPeelin

hej hopp

orkar inte skriva så mkt, har läst ikapp, och har blivit fotograferad av sambon (herregud vad man ser ut?!?!)

Gratulerat Cartman såklart! Och grattis Bebbe som är i halvtid! Själv är jag idag på dag 199, vecka 29! Kan knappt fatta det själv!

• Flodisen

Idag gick jag upp tidigt för att träna på morgonen, dierkt efter det fick jag massage. Så nu är jag mör i hela kroppen!

Gonatt!

• Anemone

Hoj! Vi köpte en BiB för första gången på eeevigheter så nu har det visst runnit ner några glas. Jag slutade räkna vid 3. Dålig idé. Kör inte BiB flickor. Men bajsa ofta.

• flinx

Jag har varit somrig med Corona! 2 st! Happy mom!

• ElinPeelin

godmorgon, idag är jag uppe med tuppen. Kunde inte somna för dom körde med sop och tvättbilar på gatorna här igår till 24. Sen vaknade jag kl 05,00 av att dom börjar med lövblåsning på morgonen, så jag kunde inte sova.
    Men det är ju fredag!

Fint väder ute, men frost på marken. Men ska gå till jobbet idag och få lite frisk luft.
    Pratade med pappa igår o han berättade att dom har 20-30cm snö kvar på gräsmattorna och hade haft -10 på natten till igår! Skönt att man slipper det ialla fall!

Nu ska jag äta lite frukost....

• Anemone

Mötte just en jämnårig (34) kompis som meddelade att hon blivit gravid på första försöket. Lucky bitch!

Svar på tråden Midsommargänget III