• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • OZgirl

Shit! Vita huset! Fanfanfan, jag missade det - det är den enda serie vi följer med. Skit, nu måste jag hitta igen när reprisen går så att jag kan titta på den. Eller är det inte repriser på den?

Vi tittade på curling istället... inte fy skam det heller

• OZgirl

God morgon, btw, och kärleksfull allahjärtansdag! Maken jobbar ikväll/natt så det blir lugnt för min del, ska äta middag och krypa upp i soffan med herrar Jihde och Rippe...

• flinx

Jag har köpt present till mannen men kanske det ska få vila tills hans födelsedag? Nä, lika bra han får det nu!

• flinx

Blandade vitahuset med curling OCH american idol igår!

• Muntra hundägaren

Morrn!

Valentinpresent har jag inte köpt någon! Kanske får köpa hem en bukett rosor eller något - sambon är ju aldrig hemma (förutom igår eftermiddag då ), men jag kan ju njuta av dem

• OZgirl

Jag har skickat ett kort till honom, men det är allt. Han är ju inte hemma han heller! Så jag kanske köper en knippe tulpaner till köksbordet bara för att det ska bli vår snart.

Jag älskar tulpaner!

• Muntra hundägaren

Jag fundrar på att "plantera" pärlhyacinter (ni vet de där små blåa blommorna som sitter som druvklasar på smal stängel) i mina hyacintvaser - annars står de bara i ett skåp och samlar damm till nästa jul!

• Prickiga jag

Tulipar! Jättefint! Jag är en riktig sucker för tulpaner och köpte ett knippe orangeröda igår eftersom jag inte räknar med att få någon endast liten uppvaktning idag Inte riktigt sambons grej.... Dessutom är jag inne och jobbar idag och sambon jobbar eftermiddag/kväll så vi kommer knappt att ses!

Duktigt Munter att plantera om och greja. Brukar själv alltid tänka att jag SKA göra det, men sen blir det aldrig av och jag får köpa nya växter istället...

Svar på tråden Midsommargänget III