• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Rally

Japp, typ 26 dagar bort...

Surfer - han ska vara dig evigt tacksam om så verkligen är fallet!! Den såpan har ju verkligen tagit sig till nya dimensioner bortom allt förnuft (vem kunde tro det?). Vi råkade blippa förbi och hörde den intelligenta diskussionen under täcket:

HON: jag tror inte att de ser så mycket.
    HAN: har du inte SETT de tidigare programmen????

Och så nuppades det! (och visst syntes det! vem kunde tro nåt annat??)

Ah, fortfarande muntert hos Munter! BRA!

• OZgirl

Munter, vad är du på för dag då?

• Muntra hundägaren

Jag är på dag 30. Något är konstigt; inga flytningar längre, brösten helt normala igen (de tekoppsstora vårtgårdarna är små igen) och inte det minsta svullna, molvärken borta. Brösten borde ju i alla fall vara lite svullna om det ska komma mens - det brukar de ju vara. well, I do not know

• HååGe

Stackars blödande Rally! Ni har så rätt i att ni VERKLIGEN förtjänar ett ljusblått plus på en kissesticka! Vårt hopp står just nu till Munter då kanske?
    Big Brother - vad kan man säga? Jag är lite orolig över att min lill eoskyldige son sall hamna framför skiten av misstag när han är typ fem bast. Det programmet är ju inte det enda. TV4 har ju sitt sexterapiprogram där det kn-as friskt på TV-rutan. Det konstiga är att Big Brother är på barnprogramstid liksom! Jag kanske är pryd, men jag gillar det verkligen inte. Festandet och kräkandet är ju inte trevligare det.

• Timisen

Oz; japp, kroppen har smärtminne - inget flum!
    Tråkigt Rally! Har ni kollat allt klart? Ställ dig i ivf-kö sen - dumt att bli för gammal för att få det gratis...(säger hon som vet... ) Sen plussar du säkert under kötiden, men då har du en buffert liksom.
    Munter, jag vågar inte sätta några stora pengar på att du får mens...känns inte som en högoddsare
    Min bror blev tillfrågad om att vara med i baren (fanns ju en sak som iof lockade honom...men å andra sidan packad i tv...näääee) men han hade inte svårt att tacka nej.

• Rally

Japp, här var det färdigutrett. Behandling skulle påbörjas i övermorgon men har fått skjutas på 1 månad då det krockade med annat i vårt liv. Typiskt!

• Muntra hundägaren

Helt ärligt - och detta låter väl också som något jävla flumflum - så kändes det faktiskt som om något var på G i mitten av förra veckan, men i fredags så var det som om kroppen stängde av. En mycket märklig känsla som jag inte kan beskriva, men det var väldigt påtagligt - ungefär som om man tänder/släcker en lampa i ett mörkt/ljust rum. Ja ni hör ju flumflumflumflum!

Dessutom, och detta vågar jag nästan inte skriva eftsrom risken finns att ni kommer att idiotförklara mig, låsa in mig, eller sluta prata med mig:

Tog ett test i fredagskväll eftersom vi skulle ut och äta (dricka vin - inte dricka vin - ja ni vet ju jargongen!) - negativt. Testet fick ligga kvar på toaletten. När vi kom hem på natten fanns det ett tydligt plus !. Förmodligen en sen kemisk reaktion. Men vi blev ju naturligtvis lite nyfikna - det måste jag ju medge - och testade därför i lördags morse och då var det negativt.

Testade även i morse och även det var negativt.

Så kom igen - idiotförklara mig, spärra in mig eller negligera allt jag skriver ,

• toca

Jag är mallös Munter (och det är inte ofta...!). Jag tror fortfarande att du är gravid, men det är ju skumt med testen?! Fasen vad lurigt!!!

Svar på tråden Midsommargänget III