• Prickiga jag

Midsommargänget III

Midsommargänget är tråden för oss som firade midsommar ihop sommaren 2005:

Munter
    CM
    Timisen
    Flinxann
    Rallymoster
    Binkan
    Flodisen
    Coccinelle
    MiniTina
    Prickiga
    Elin
    TantT
    Surfer
    Oz
    HG
    Anemone
    Esther
    Toca

Ingen glömd hoppas jag - i så fall inte med vilje!

• Svar på tråden Midsommargänget III
  • Prickiga jag

Ja, FLinxan ligger verligen i och övar inför nya livet som mamma. Kanske dags att även jag börjar öva simultankapaciteten! Men som kvinna har man väl nästan medfödd sådan? Åtminstone är det en förutsättning i mitt jobb.... Bläää! Efter mammaledigheten (ledigt, my ass!) så är det nytt jobb som skall sökas!

• Prickiga jag

Och besökare nummer 700 blev Elins anonyma gästspel!

• flinx

Om fjärrkontrollsflippande kan överföras till multitasking a la mamma så kommer jag bli super-morsa!

Hm försöker replya på msn men det bråkar med mig. Mannen röstar på C eller D och jag lutar åt C. Klart nej för B från mannen och A tycker han är lite för lite. Svårt!

• flinx

Frågade BM igår om det var sannolikt att Lill-Flinxen dyker upp en dag då han rör sig endel (då jag har hört att de lugnar ner sig inför förlossning) men hon sa att han kan komma såna dagar då med. Nu märksa det ju liksom rätt rejalt när en liten kroppsdel rör sig därinne eller inte! Sov dock helt OK inatt, vaknade inget. Lite olika. Ibland har jag vaknat vid 4-snåret och blivit klarvaken men för det mesta sover jag nästan som vanligt.

• Timisen

Äsch jag skriver först och läser ikapp sen.

Gomårr alla!
    Man kan ju verkligen fråga sig vaffan jag gör på fl Men ni är så trevliga och jag saknar er även om det inte blir just praktiska inlägg ang graviditet från mig Och så kan jag ju säga alla er som ännu inte plussat att det kunde vara värre

Alla hjärtans dag idag...ska kolla om ni skrivit nåt om hur ni ska fira det. Blommor förstås?

• OZgirl

Hej Timisen!

Det är kul att se dig, vare sig det är gravrelaterat eller bara vanligt blaj som vi andra skriver!

Kram på dig!

• Prickiga jag

Hej Timis!

Jag kommer inte alls att fira allahjärtans dag i dag! Får nog inga blommor heller vad jag vet, om nu inte någon okänd beundrare skickar några

Näe, ska inte gnälla. Har ju precis varit på mysig och avslappnande semester. Man ska inte ropa efter mycket då mister man ofta hela stycket, sägs det ju! Vem fan det nu var som kom på det!? Antar att det var för att man skulle vara nöjd med sin lott...

Svar på tråden Midsommargänget III