• Anonym (cissi16)

16 år och GRAVID !

Igår fick jag veta att jag är gravid, har inte alls misstänkt det då jag varit stressad ett tag och jag inser nu att mina stresstecken är graviditetstecken ! :D
    Jag är så glad, har alltid viljat bli ung mamma och nu är jag gravid , i vecka 6 !!

Någon mer ?:) 

• Svar på tråden 16 år och GRAVID !
  • elitae
    Marcz skrev 2012-07-08 13:53:47 följande:
    verkligen ? bra att ni uppskattar barn som får barn vid 15.. idiotiskt, omoget, korkat, sjukt, äckligt
  • Läs vad som står och inget annat
    Tealhawk skrev 2012-07-06 02:55:02 följande:
    Måste bara säga en grej. Knäpp attityd mot sina föräldrar TS har. "Dom är ju försörjningsskyldiga till mig". Låter som en liten snorunge, inte en blivande mamma. Anser man sig vuxen nog för att bli förälder, ser man till att sörja för sig själv först. BLÄH! så less jag blir på folk som skaffar barn ungt, men inte kan använda huvudet att tänka med.
    Klockrent exempel på hur omogen man e i den åldern !
  • Marcz

så TS du är sjukt omogen hoppas allt skiter sig för dig 

• MoaElis
    Marcz skrev 2012-07-08 17:34:36 följande:
    så TS du är sjukt omogen hoppas allt skiter sig för dig 
    Men va? Hoppas du att allt skiter sig för henne för att hon är omogen? Det om något är väl extremt omoget.
  • Marcz

nej omogna ska inte ha barn, hoppas soc tar hand om barnet , tjejer som blir med barn tidigt tror att dom har respekt och är lika mogen som 40 åring till sättet att vara SLUTA KNULLA UTAN SKYDD VID  15 BAST 

• Mandiisen
    Marcz skrev 2012-07-08 13:40:06 följande:
    och bryr oss inte, vrf måste du visa din uppmärksamhet att du är så pass ung, du är inte mognare för du fått barn tidigt tvärt om brukar det vara!
    ska dina föräldrar tvingas höra på ditt barns skrik om nätterna osv ? knappast att du som 15-16 åring kommer kunna ta hand om ditt barn helt på egen hand, skulle va kul att veta vad dina föräldrar sagt ? elr du kanske håller det hemligt för att sen låta dina anhöriga ta hand om barnet när du tröttnat.

vet du vad skydd är ?

är helt säker på att killen inte vill ha barn nu med största sanolighet, elr så kanske han är 20 bast och utnyttjar dig. Jag LOVAR dig att du kmr bli lämnad ganska snart när du född barnet. och du är så jävla naiv ! kmr sitta där låst som en kärring på 16 år haha herregud vad är det med alla yngre tonåringar ? 
    HAHAH. herregud vilken människa. hohoho
    16år och snart mamma till en till underbar människa <3
  • Marcz
    Mandiisen skrev 2012-07-08 19:26:17 följande:
    HAHAH. herregud vilken människa. hohoho
    ja men vrf skaffa du barn vid 15 ? ville fylla dit tråkiga liv ?  har dina föräldrar bett om barn ? du bor hemma liksom, va en sak om du  bodde själv , men du är inte mogen för du kan inte försörja ditt kommande barn själv ? kanske har du en kille på 25 bast...
  • Mandiisen
    Marcz skrev 2012-07-08 17:45:24 följande:
    nej omogna ska inte ha barn, hoppas soc tar hand om barnet , tjejer som blir med barn tidigt tror att dom har respekt och är lika mogen som 40 åring till sättet att vara SLUTA KNULLA UTAN SKYDD VID  15 BAST 
    Hur gammal är du egentligen?
    12år?
    Jag ska säga dig en sak. Seriöst nu. Du fattar verkligen inte hur mycket du gör bort dig ;)
    och jag tror det är fler som tycker det. oavsett om dom är emot unga föräldrar eller ej så tror jag nog dom tycker du är lite överdriven och omogen i snackat
  • Marcz
    Mandiisen skrev 2012-07-08 19:35:48 följande:
    Hur gammal är du egentligen?
    12år?
    Jag ska säga dig en sak. Seriöst nu. Du fattar verkligen inte hur mycket du gör bort dig ;)
    och jag tror det är fler som tycker det. oavsett om dom är emot unga föräldrar eller ej så tror jag nog dom tycker du är lite överdriven och omogen i snackat
    svara på det jag skrev då ?

vem betalar barnet ?
    hur ser sitiationen ut ?
    vrf skaffa barn vid 15 ?
    hur gammal är pappan ?

du har inget jobb och du bor hemma, alltså inte mogen för barn.. 
  • Marcz

till ts igen

Varför föda ett barn när du inte älskar pappan till barnet ? ni är ju inte tsm, och du är bara i vecka 7 ?Väx upp och skaffa barn när fan du vill men du känner dig nog stressad att inte få barn igen ? Är ni tjejer så desperata att ni föder barn utan att ni bryr er om er kille och allt runt omkring er ? ger upp hela ungdomslivet, all blir svårare, och att dina föräldrar är försörjningsskyldiga är ditt svar.. riktig snorunge är du som kmr tjata på att dom ska ta hand om barnet när du ska va med kompisar. 

Troligen var det oplanerat , men du har ju alltid velat blivit ung mamma säger du så hur gjorde du ? struntade i piller ? övertalade pojkvännen ? han måste ju vara dum i huvudet oxå , precis som du, väx upp och sluta skryt att du varit så duktig att skaffat barn tidigt 

"ung mamma! ""ung mamma 16" osv är alltid rubrikerna,  ni är så stolta för att ni misslyckats med ert knullande... är det nått att skryta över ? ni som väljer att behålla barn under 18 och ändå inte är tsm med killen ni är sådana som vill fylla erat tråkiga liv, ni som vill få respekt , ni som ser eran chans att inte vara någon "normal"
    använd skydd , verkar som att alla unga skyller på att preventivmedlen inte hjälpte isf borde ju tex p piller vara 50/50 enligt er 

Svar på tråden 16 år och GRAVID !