• Anonym (cissi16)

16 år och GRAVID !

Igår fick jag veta att jag är gravid, har inte alls misstänkt det då jag varit stressad ett tag och jag inser nu att mina stresstecken är graviditetstecken ! :D
    Jag är så glad, har alltid viljat bli ung mamma och nu är jag gravid , i vecka 6 !!

Någon mer ?:) 

• Svar på tråden 16 år och GRAVID !
  • Fnattan
    Marcz skrev 2012-07-09 09:53:24 följande:
    ja precis din pappa betala..

Värst vad du är engagerad i detta... Varför bryr du dig så mycket om vad andra gör och hur de klarar sina liv?
  • Felicia111
    Men e du så trög?

Hennes pappa betalad inte utan lägenheten stod bara skriven på honom... hur gammal är du ? 13? 
  • Anonym (ung)
    Nix, jag betalade själv, men de flesta hyresvärdar tillåter inte att man som minderårig står på ett hyreskontrakt eftersom man egentligen inte får ingå avtal när man är under 18. Så därför stod hans namn på kontraktet.
  • Läs vad som står och inget annat
    Emmich skrev 2012-07-08 23:30:59 följande:
    haha men va? Jag har mer pengar än många vuxna har och jag är ändå 20 .. 
    Det vet väl du inget om .. för den delen heller  
    Ha ha eller hur Tungan ute hur vet du själv hur mycke pengar andra vuxna har ha ha ha
  • Pallas
    Marcz skrev 2012-07-09 09:52:39 följande:
    har ingen sambo..
    Det var inte en uppmaning utan en förklaring till hur en sextonåring kan flytta hemifrån utan ekonomisk hjälp av föräldrarna.
  • Emmich
    Läs vad som står och inget annat skrev 2012-07-09 21:36:18 följande:
    Ha ha eller hur Tungan ute hur vet du själv hur mycke pengar andra vuxna har ha ha ha
    Jag sa jag har mer pengar än många vuxna har utan att ha jobbat. Och det är för jag sparar pengar med men ändå.  En normal lön går väl ändå 25.896 kr? Har dubbelt så mycket än det men har inget barn så kanske inte så konstigt ändå. :))
  • Emmich
    Marcz skrev 2012-07-08 20:14:35 följande:
    okej hur fan kan du som 16 åring snart flytta till egen lägenhet ? utan soc elr dina föräldrars hjälp ???? du tjänar alltså 18.000 kr själv i månaden typ ? är du chef kanske ?
    Haha chef?? Skojar du med mig? chefer tjänar så mycket mer det som får 18.000 kr är typ diskare ... asså hur gammal är du? 
  • Emmich
    Anonym (Mika) skrev 2012-07-09 08:07:39 följande:
    Man vehöver inte vara knäpp för att man har ADHD eller någon personlighetstöring, bara så du vet. Sluta använd diagnoser som skällsord
    Nej, kanske inte. Nu menar jag Narcissistisk personlighetsstörning eller nåt sånt där, då är man konstig. För man tycker alla gör fel och man är bäst. Tar inte det som ett skällsord men han värkar ju inte må bra ifall. haha
  • Emmich
    Haha vart i texten säger hon att pappan betala? ...
    Pappan stod bara så hon kunde bo där. Dig skulle inte någon barn kunna överleva ...  
  • malinochoscarsbäbis

Jag är troligen gravid, inte testat än.. men är 15 :)

Svar på tråden 16 år och GRAVID !