• Anonym (cissi16)

16 år och GRAVID !

Igår fick jag veta att jag är gravid, har inte alls misstänkt det då jag varit stressad ett tag och jag inser nu att mina stresstecken är graviditetstecken ! :D
    Jag är så glad, har alltid viljat bli ung mamma och nu är jag gravid , i vecka 6 !!

Någon mer ?:) 

• Svar på tråden 16 år och GRAVID !
  • Anonym (snart mamma)

jag tror jag också e gravid, är 11 år.. ska behålla om jag är!! är så gulligt med bebisar, hihi :) ska flytta hemifrån när bebisen kommit, kommer gå jette bra! 

• Läs vad som står och inget annat
    Anonym (snart mamma) skrev 2012-07-12 15:46:26 följande:
    jag tror jag också e gravid, är 11 år.. ska behålla om jag är!! är så gulligt med bebisar, hihi :) ska flytta hemifrån när bebisen kommit, kommer gå jette bra! 

Ha ha, jo men visst
  • Helia

Och jag misstänker att min son som är 10 år kommer bli pappa inom 3 år.

• elitae
    malinochoscarsbäbis skrev 2012-07-12 15:14:34 följande:
    Jag är troligen gravid, inte testat än.. men är 15 :)
    "Troligen gravid" är det din "troligen"-gravida mage du har som presentationsbild eller ? Haha..
  • elitae
    Emmich skrev 2012-07-12 13:51:00 följande:
    Jag sa jag har mer pengar än många vuxna har utan att ha jobbat. Och det är för jag sparar pengar med men ändå.  En normal lön går väl ändå 25.896 kr? Har dubbelt så mycket än det men har inget barn så kanske inte så konstigt ändå. :))
    Jag förstår inte, har du över 50.000kr i månaden ? Utan att jobba ?
  • Anonym (Unga kan!)
    Anonym (snart mamma) skrev 2012-07-12 15:46:26 följande:

Ja mä ä 11 år å ja ska mä ha bäbi! Till ala er somm hattar TS ba för hon ä ung: Ni ä ba avunsjunka!!!!1 Unga kan okso!!!½! ba fö vi inte ä gamla feton betider dä ej vi inte kan ta han om os skälva å vora bibisar!!!!!!!!1 Å ja har jete myket pängar på banken, flera miljoner111!!!!!
  • Anonym (oj)

Här kan man se hur de som kallar sig vuxna gör och uttrycker sig när de stöter på nåt som inte passar in i deras mall. Jisses... Bara för att tjejen råkar vara några år för ung är det tydligen fritt fram att häva ur sig vilka barnsligheter som helst. Det säger mer om de äldre än de yngre. 

• PumpkinQueen
    Anonym (oj) skrev 2012-07-13 11:11:48 följande:

Här kan man se hur de som kallar sig vuxna gör och uttrycker sig när de stöter på nåt som inte passar in i deras mall. Jisses... Bara för att tjejen råkar vara några år för ung är det tydligen fritt fram att häva ur sig vilka barnsligheter som helst. Det säger mer om de äldre än de yngre. 

Lustigt att så många förutsätter att alla som kritiserar unga mammor själva är äldre.

Varför skulle man inte kunna tycka att det är en dålig idé, även om man själv är ung?
  • Emmich
    elitae skrev 2012-07-13 07:15:51 följande:
    Jag förstår inte, har du över 50.000kr i månaden ? Utan att jobba ?
    Jag vill inte spekulera hur mycket pengar jag har men jag har pengar och "hade" inget jobb för att få de pengar.
    Det är kanske för jag bor hemma och har inget jobb och har inte många kläder att använda. Ja vem vet .. 

• Anonym

Emmich, så dina föräldrar betalar för dig? Inte konstigt att du då har mera pengar än de som jobbar... Skaffa dig ett eget liv och en egen inkomst istället!

Svar på tråden 16 år och GRAVID !