Marcz skrev 2012-07-07 07:37:13 följande:
men kan du svara elr ? du har antagligen skippat skydd för du velat blivit ung mamma , berätta hur du gjort ? man märker att du är så glad att du är gravid oavsett vem du vart med och vad han tkr bara du får föda så är du glad...
du har nog haft dålig uppväxt elr nått har gått snett, en normal 16åring som har kul roligt spännande liv börjat 1 ring behåller inte ett barn vid 16 bast ! du vill fylla ditt tråkiga liv för du inte blivit sedd..
Du passa dej nu va... Jag fick barn när jag var 16 o fyller 18 snart. Kan ju tala om att mitt liv är sjukt hädelserikt och roligt just nu!
Och varför skulle något ha gått snett?
För det första, en kondom kan gå sönder, p-piller kan sluta fungera m.m. Eller så kanske man bara hade oskyddat sex för att det är skönare... Och inte tänkte sig för. MEN att stå upp o välja att bli mamma är inte lätt, men fruktansvärt kul när man väl bestämmt sig. Och så är det ju så att abort inte är ett alternativ för alla. För att det finns folk som är väldigt emot det.. och det är ju inte konstigt varför direkt.
Det är nog inte så jävla många tjejer som går o tänker så som du skriver i alla fall.. "ingen vet vem jag är.. ska nog gå och bli på smällen"`?
Sen så tycker faktiskt jag personligen att om killen ska ha sex o absolut inte vill ha barn.. då få man fan ta sitt ansvar som kille och använda kondom.