• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Jellybeanbaby
    CMM skrev 2012-09-13 12:02:53 följande:
    "Offentlighen" heter det väl?
    Eftersom det numera heter DheN och NöjesguidHen så låter det rätt.

Vem behöver Mitt Livs Novell när FL finns? :)
  • Jellybeanbaby
    Faber skrev 2012-09-13 17:40:12 följande:

MenHEERREEEEGGUUUUD!!!! Skrikandes

Tack för detta urklipp!

Det har väl pratats om att göra om Pippi också? Hon är ju iofs en revolutionär figur som biter auktoriteten i häcken - men! Hon har en pappa som är "negerkung" på en söderhavsö - och det går väl inte för sig?
  • Aaliyah

Nu var det väl hen vi skulle diskutera, eller hur? Och det ordet förekommer väl knappast i Enid Blytons böcker.

I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Faber
    Aaliyah skrev 2012-09-13 18:03:48 följande:
    Nu var det väl hen vi skulle diskutera, eller hur? Och det ordet förekommer väl knappast i Enid Blytons böcker.
    Nej men ultrafeministernas agenda gör det.
    *Politiskt korrekt sidfot*
  • Aaliyah

Eller ultrasexisternas.

I can only please one person per day. Today's not your day and tomorrow doesn't look good either
  • Jellybeanbaby
    Faber skrev 2012-09-13 18:04:26 följande:
    Nej men ultrafeministernas agenda gör det.
    l Hjärta U
    Vem behöver Mitt Livs Novell när FL finns? :)
  • nihka
    Fjorgynn skrev 2012-09-13 11:59:09 följande:
    Visa mig en människa som offentligen använder ordet som INTE är feminist.

Visar mig
  • Anonym (Håller med)

Håller med om han o hon. Jag har en son INTE EN HEN! För mig betyder ordet HEN att man skäms o förnekar det barn man har. Min son är en underbar gosse. Han är en baby än. Men när han blir lite äldre kommer han få leka med vad han vill. Han bär oftast blått men det är för att JAG älskar färgen. Om han nångång får en lillasyster kommer hon att bära alla färger precis som min son kommer att få. Men han är min son om nån kallar honom hen blir jag arg,förolämpad o lessen. Ingen får kalla min son för hen!!! Vad händer tex om ett barn försvinner o dom berättar det på radion? "En sju årig hen har försvunnit....." jaha hur f*n ska folk veta vilket barn man letar efter då?"Hen är blond med blåa ögon...." ja det var ju mycket till hjälp eller inte. Sjärp er! Det är inget fel på att säga flicka eller pojke. Ni framställer det som nåt fult! Är man född i fel kropp får man säga det personeb är. Är det en man o han ska bli kvinna är han kvinna o tvärtom för en kvinna som är man. Är så less på att allt vanliga ord är "fula" nuförtiden!!!! Snart får inte färgen svart existera utan att folk kallas rasister!

Svar på tråden Jag hatar HEN!!!