• Anonym (HON/HAN)

Jag hatar HEN!!!

Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!

• Svar på tråden Jag hatar HEN!!!
  • Anonym
    Element skrev 2012-09-27 17:22:34 följande:
    Nix. Jag vet bara att en elektriker skall komma, någon annan värdering lägger jag inte i det.

Det är bra att du inte gör det, men dom flesta skulle göra det.
  • Anonym
    Element skrev 2012-09-27 17:30:11 följande:
    Mänskligheten led ju oerhört av att hen inte fanns. Typiskt förrädare att komma med sådana långsökta argument.
    Ja, precis som vi led av att inte ha datorer eller mobiltelefoner. 

• Element
    Anonym skrev 2012-09-27 18:29:54 följande:
    Ja, precis som vi led av att inte ha datorer eller mobiltelefoner. 

Mänskligheten skulle må bra av att göra sig kvitt mobiler eller lägga restriktioner på användandet.
  • Element
    Anonym skrev 2012-09-27 18:27:21 följande:

Det är bra att du inte gör det, men dom flesta skulle göra det.
    För det vet ju du.
  • listo
    Anonym (HON/HAN) skrev 2012-07-19 22:01:14 följande:
    Ja... denna tråd ligger under rubriken psykisk ohälsa för att det är precis vad detta vansinnesord framkallar hos mig. Det är så j*vla provocerande!! Gaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... Det heter för fan HAN eller HON!!!

Lägg ner detta neutraliserande av könen! Sluta skriv det och sluta använd det för guds skull! Det finns bara TVÅ kön, ett manligt, ett kvinnligt. Allt annat är bara påhitt från Skogsmulle folk som inte har bättre saker för sig än att hitta på icke-ord!
    Å nej, blir du upprörd? Jamen då ska jag självklart genast sluta använda "hen", så att du mår bättre.
    Eller inte.
  • Element
    listoplisto skrev 2012-09-27 18:58:48 följande:
    Å nej, blir du upprörd? Jamen då ska jag självklart genast sluta använda "hen", så att du mår bättre.
    Eller inte.
    Ännu en genusanhängare.
  • listo
    Element skrev 2012-09-27 19:06:01 följande:
    Ännu en genusanhängare.
    Absolut.
    Dock inte en sån där som kallar folk för hen om jag vet vad de har för kön utan en sån där tråkig och oprovocerande som bara byter ut "han/hon" eller "h*n" mot "hen" och tycker att det är jättepraktiskt.
  • Anonym (Hur-tänker-du)

Är det Dorian som skriver som "Anonym" nu eftersom han tvångsmässigt citerar varenda inlägg?

• AnotherLonelyDay

Meningslös diskussion egentligen.Låt den lilla promille på den yttersta vänsterkanten som tycker
    det är så viktigt att ordet HEN införs använda det så kan vi andra 99,9% skita i ordet. 

• Patrikh76
    AnotherLonelyDay skrev 2012-09-27 19:20:16 följande:
    Meningslös diskussion egentligen.Låt den lilla promille på den yttersta vänsterkanten som tycker det är så viktigt att ordet HEN införs använda det så kan vi andra 99,9% skita i ordet. 

Men det är er väldigt bra ord att störa sig på, det är verkligen både fult och fånigt.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!