Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Hej Attack,
Jag har varit i kontakt med AVA, Elite och nu EGV i Riga. Det blir EGV. Elite verkade också bra men lättare att åka till Riga. Lite billigare också faktiskt. AVA sa att det inte var tillåtet i Lettland men EGV verkar tillåta det i alla fall...
Jag är 44, har gjort 5 IVF senaste året, blev gravid gång nr 2 men missfall. Exet gav upp barndrömmen, tyckted det var för jobbigt. Tänker inte jag göra! V
Varför kan du inte göra IVF? Tänker att du är mkt yngre än mig.
Sharika: Ta han om er! Finns inte ord!!!! 
Shakira: Fy vad hemskt. Finner inte ord. Läste ditt inlägg häromdagen och har tänkt jättemycket på dig. Är verkligen så ledsen för din skull.
Jag har plussat!
Ruvar du jenkins? Hur mår du?
Sänder också en tanke till Sharika!
Nahoj23: skall adoptera
Sharika: Gravid!
Fruhn: Gravid!
ewa00: ?
lillamillan: ?
Jenkis: Ruvar
Frist: väntar på beslut gällande donation. Ev. till Finland eller korsdonator.
Puh76: Ev insättning v 11
Backefru: utredning inför remiss till Huddinge
Lyckligtlottad1234: Fjärde ÄD-insättningen. Plus 10/11-2012
Caspinne: 6:e ÄD (5 färska 1 FET) Plus
Hej!
Jag har inte skrivit på länge men varit inne och läst då och då. Jag plussade den 3 november förra året och efter det har jag varit så himla nervös. Alla tester har sett bra ut men har haft svårt att verkligen förstå att det kunde fungera tillslut. Såklart har denna nervösa känsla inte varit i närhet med den sorg och hopplöshet som jag känt under alla år när vi kämpade till ett plus. Sedan i fredags efter besök hos min barnmorska som är jättebra så känns allt mycket bättre.
Sharika, så fruktansvärt. Finner inte ord. Har tänkt på dig flera gånger och undrar hur det går. Sänder stora kramar till dig.
Uppdaterar listan.
Nahoj23: skall adoptera
Sharika: Gravid!
Fruhn: Gravid!
ewa00: ?
lillamillan: ?
Jenkis: Ruvar
Frist: väntar på beslut gällande donation. Ev. till Finland eller korsdonator.
Puh76: Ev insättning v 11
Backefru: utredning inför remiss till Huddinge
Lyckligtlottad1234: Fjärde ÄD-insättningen. Plus 10/11-2012
Caspinne: 6:e ÄD (5 färska 1 FET) Plus
Sakura77: Gravid! BF 8/7
Kämpa på alla ni i tråden!!!
kram