Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Härligt! Det verkar som om många är gravida härinne nu!
Idag gick våra stora akt till adoptionsorganisationen och vi väntar från och med idag också barn
.
Livet är förunderligt ändå.
Kramar till er alla
Stort grattis Nahoj! Häftigt! Tänk att det händer så mycket för så många av oss :)
.
Hej alla, hoppas det går bra för er! Jag är lite i ett konstigt känsloläge.. Sista veckan på jobbet.. sen är det "ledigt" tills det att barnet kommer. Helt galet! Vad fort tiden känns som den gått nu när man tittar tillbaka.
Håller tummarna för er andra!
Jenkis: jag har bf 23/6, så ca tre veckor innan. Jag har haft ett ganska stillasittande jobb, och dessutom haft få problem, så det har gått bra. Men nu är det skönt att få vara hemma och bara mysa med magen :) I Stockholm låter de ju inte personer gravida med äd gå över tiden mer än en vecka, så det är skönt att veta, att det inte blir hur utdraget som helst :)
Gynekologen sa att man absolut inte kunde känna så tidigt men det skiter jag i, rörelserna (som en liten mört som slår) blev tydligare och tydligare (mörten blev en lax!) och nu i v 30 har jag en helt galen liten sparkare i magen
Det är jättehärligt när man lätt går och oroar sig (jag fick MA i v 12 sist), bebisen talar om att den är där och jag är tacksamma mamman