Äggdonation höst/vinter 2012
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Någon mer som står på kö och hoppas på äggdonation under hösten/vintern 2012? Vi kan väl stötta varandra. Väntar själv på att vår korsdonator ska donera efter sommaren, därefter drar det igång på allvar för oss :)
Var igår på inskrivningen, att det altid ska vara så svårt att ta blodprov på mig, blir mer och mer rädd för den där nålen. annars gick allt bra, fick en hel del nya tider bl.a. tid för ultraljud på fredag. Då ska maken med för första gången. Idag är jag i v 12+0.
Lisa81: de kommer inte att ta speciellt många blodprov med nål efter inskrivningen. Det blir mest stick i fingret och kissa i mugg så du behöver inte vara orolig!
/Dustpuppy
I tisdags var vi på vul på Huddinge och fick se att det faktiskt fanns något där. Jag var förblindad av nervositet så jag såg knappt hjärtat men läkaren och min man såg det tydligt. Enligt läkaren såg allt bra ut. Helt otroligt. Vågar tro lite mer på det här nu men är fortfarande nervös. Nästa steg är inskrivning på MVC 10 dec. kram till er alla
Hej på er tjejer! Hoppas ni alla mår bra!!
Imorgon ska vi tillbaka till Uppsala akademiska för att få vårat andra VUL. Och vi är så oroliga och nervösa att vi knappt kan prata om det med varandra. Förra gången vi lyckades bli gravida visade det sej på vårat andra VUL att bäbisen dött och att vi hade fått ett sk MA. Ett missfall men att det inte stötts ut. Usch.
Men imorgon får vi veta. Om historien upprepar sej eller om vi få komma "ett steg längre" fram emot ett levande barn.
Håll tummarna för oss.
Kram på er!
Håller verkligen tummarna Sharika. Förstår er oro. Vi ska på ultraljud för kub och nupp nästa vecka och jag är har också tankar ibland om att vi då inte kommer se ett hjärta som slår. Man kanske inte kommer känna sig helt lugn förrän man har sitt barn i sina armar. Och då tillkommer väl föräldraskapets oro istället... Tänk vad man ger sig in på egentligen :) Härligt och läskigt!