• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • lillamilla75

Vill tillägga att jag köpte INGA mammakläder. Som jag sa igår så är det mer värt att gå och köpa på HM, Lindex m.m.

• lillamilla75

La in ett kort på "akvariumet", men det blev en väldigt mörk bild. Ramen ser ut eller är en spegel. Har inte tagit bort förpackningen än, så det är plast på och frigolit på kanterna.

• Estelle

Någon som vet om de har bra mammakläder där nu? Ska dit på måndag o vill så gärna köpa lite kläder. Kommer inte i mina vanliga byxor nu..

• Flaxa1

Jag var där för några veckor sedan, och jag tyckte inte att det fanns så jättemkt. Kläderna finns i hörnet på damavdelningen. Köpte ett par fina, svarta toppar bara. Såg snygga snickarbyxor, om man gillar såna. Mer kläder i S och M än i andra storlekar verkade det som.

• Jefa

Estelle
    Jag var där idag och jag köpte inte något alls i mammaklädesväg. Tyckte det var mycket sämre än vad de brukar ha. Men sen är det ju vad man är ute efter oxå...

• Lenagbg

hur mycke ska man köpa av allt ?? tex bodys, pyjamas, sparkdräkter?? vilka storlekar ska man köpa? 50 är kanske för litet, 56 och 62 kanske.

• Jefa

Lena
    Vår dotter hade strl 50 i två MÅNADER

• Lenagbg

jefa..

hmm.. får köpa lite av varje i olika storlekar ..

men ska inte till gekås förrän i juni/juli..

här ska handlas ordentligt när skattepengarna kommer

• Losam

Är det någon som köpt Gekås egen bärsele? Jag köpte den i går när jag var där, men när jag kom hem och packade ur den från förpackningen så var det inga instruktioner.

Jag skulle vilja veta från och med vilken vikt den är rekomenderad till, samt max viikten för barnet?

Och hur man spänner på sig den den? (Men det kanske går att lista ut)

• mammaNena

en grej som e väldigt bra med Ge-kås, e att deras body storlekar börjar i st40.. sen fanns där 46 oxå.. för oss med små bäsar..