• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Ekorrfamiljen
    Nettis30: Vet du var Ullared ligger? Halland... (Väl?) Ge-Kås är ett stort varuhus i Ullared iaf.
    //Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • Nettis30

OK. Ullared vet jag . Har aldrig varit där men hört talas om det.

• Tingeling13

Nettis30
    Då är det dags att du gör ett besök där! Glad
    Du kommer inte att bli besviken (om du inte är en märkestok).
    Men ha en stor plånbok med dig, för det går åt en del kronor när man åker dit.

Sist gjorde jag åt över 3000kr Förvånad och jag hade lätt kunnat göra åt en hel del till Generad.

• Loviisen

Ekorrfamiljen: Okidoki! Tack för infon. Var fanns näsfrida då? Vid nappflaskor och nappar m.m.?

• lillamilla75

Vad är Näsfrida?

Plippi:
    1500:- kostade vagnen när vi var där för 2-3 månader sen.

• Loviisen

lillamilla75: "Oumbärligt hjälpmedel i förkylningstider. Suger så rent att barnet både äter, andas och sover mycket bättre. Sugen är utformad så att den inte kan irritera den känsliga näs-slemhinnan." (Från www.babyproffsen.se) "NÄSFRIDA - smart hygienisk nässug som är extra skonsam för barnet. Sugkraften anpassas av dig som förälder." (Från www.babyland.se)

Jag är så dålig på att förklara själv så kopierade text istället! :)

• lillamilla75

TAck för svaret Loviisen Ska kolla på det på fredag när jag är där nere

• Ekorrfamiljen
    Loviisen: När jag var där (senast i november, så det kan vara ändrat) så hade de Näsfridan bland alla matnings- och skötselprylar, nappar, flaskor osv. Nästan nere vid kassorna.
    //Ekorren - mamma till Tin, Troll och lille Vendel i magen.
  • Flaxa1

Undrar oxå om näsfridan, både jag o en annan tjej som frågade mig (magar emellan, ni vet ;) ) kunde inte inte hitta någon när jag o sambon var där sist för ett par veckor sedan.

• Helle

När jag var där för ett par veckor sedan så frågade jag efter Näs-Frida och fick svaret att de tyvärr inte har den längre p g a att de inte kan få den från leverantören. Om det är sant el inte vet jag inte, men jag hittade i a f ingen.