Gekås
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?
Dadipo: Jag köpte massor av bebissaker på Ge-Kås redan 1 år innan jag blev gravid!
Nu köpte jag vagnen i v. 8 och sen shoppade jag loss på en massa saker på Ge-Kås i v. 14 nånstans. Det finns ju så mycket fint, bra och praktiskt där till ett helt överkomligt pris.
Jo det blir senare också men mamma ville åka nu innan semestern börjar. då är det så mycket folk där!.
tänkte bara handla en liten nalle, kanske något klädersplagg eller så! Mest för skoj skull =)!.
Jo har handlat en del kläder på tradera då vi börja med bebeisverkstan men som sagt det ligger i en kartong i min klädgadrob.. det ligger ju inte framme ifall något skulle gå snett..
jag ska till ullared i slutet på juni när skattepengarna kommit.. då har jag ju med kommit halvvägs oxå
nån från östergötland som ska med bussen den 8 maj från lkpg?
Här är en som ska ner på fredag med två arbetskamrater som oxå är gravida
Har redan handlat en del, men kommer nog hitta ett och annat ändå
Får man inte användning av det man handlar kan man ju alltid sälja det på Tradera t.ex.
Jag undrar om näsfrida finns någonstans på Gekås? Jag hittade den inte sist jag var där och nu ska jag dit i veckan igen. Någon som har sett det nyss? Jag undrar även om det finns skötbäddar?
Här är en till som är på ge-kås nästan varje vecka. Vad gjorde man utan den.
Vet ni att de har Modi-vagnar där nu. Kommer nu inte på vad de kostar nu men det är bra mkt billigare än vad jag har sett ngn annan stans.
Ge-Kås! Var ligger det???