• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • lillamilla75

Precis, de ligger vid vagnsakerna/sängkläderna. Losam svarade på min fråga här uppe att det kostade 109:-, såg nämligen inget pris när jag var där.
    Köpte inget för hon som jag var där med ifrågasatte ifall jag verkligen ville chansa på att köpa den när man inte vet överhuvudtaget hur den är.
    När jag kom hem sa gubben att dom borde ju inte få sälja den om den inte är testad ordentligt.

Mla - hihihihahaha

• 9Kärleken6

Nä det tror inte jag heller att de skulle våga chansa med. Och absolut inte ta hem fler heller. För det priset är det nog bara att prova. Du kan ju köpa fler än 7 st (!) jämnfört med en babybjörn tex... Får nog skicka efter en sån med...

ja det var ju ganska komiskt med Mia...

Kram å tack för hjälpen!

• lillamilla75

Vad menar du med att skicka efter en sån med. Dom har väl ingen postorder, eller?? Utan det är nån du känner som ska dit och handla??

• Limpan05

ska dit på måndag.. finns det mycket fina pojkkläder där till sommaren?? st 80 typ? vad har dom typ för priser så jag vet ppå ett ungefär?

• Limpan05

ajja jag ska dit på måndag men handla på tisdagen..måndag e ju stängt

• mammaNena

limpan05.. dom har väldigt fina kläder.. och billiga!!! men exakta priser e väll svårt att säg.. jag köpte body där för 15:-

• Limpan05

haha det e ju som hittat.. det e ju så svårt att förstå hur billiga dom e även om men vart där innan

• tinis71

Är det någon som sett om det finns hoppgunga att köpa på Gekås?

• mammaNena

tinis71: ja det finns det..
    jag kan rekomendera en barnstol (en sån som man hänger på bordet) kostade nog 119:- och e jätte bra!!!

• Limpan05

finns det nå annat att rekommendera till en kille som e 8 mån som jag bara inte får missa när jag e där??? vore kul å veta??