• Anonym (sämsta mamman)

fan, ja slog mitt barn ikväll!

satt i soffan å  hade mysisgt me film å chips varpå barnet börjar kittla mig under fötterna.

jag har tidigare blivit arg för detta då jag flera gånger förklarat att ja är så kittlig att ja börjar sparkas å är rädd att skada den som kittlar. (ingen vågar kittla mig under fötterna)!!!

försöker även denna gång prata me barnet å tala om att ja kan råka skada han/hon om det gör så där men får ingen respons utan det fortsätter.
    pappan plockar bort barnet å talar även han om att det som görs är fel.
    barnet kommer tillbaka å fortsätter å jag blir hårdare i mitt uttryck + håller fast barnets händer för att hindra fortsatt kittling.
    inte ens detta funkar å så brast d.

GråterGråterGråter jag snärtade till barnet på magen och givetvis blev det jätte ledset å undrarde varför mamma gjorde så.

det undrar jag med å mår så fruktansvärt dåligt fy fan att d ibland ska gå så långt. GråterGråterGråter

när barnet lugnat sig hos sin pappa kom det till mig igen å vi kramades å jag bad om förlåt å förklarade att man absolut inte får göra så. barnet bad i sin tur om ursäkt å jag har nu fått vara den som nattat.

men felet är ändå gjort!!!! är så sämst! Demon

vet inte va ja vill me tråden men kände att ja va tvungen att bekänna mitt stora misstag å kanske även bli dömd för den jag är!

• Svar på tråden fan, ja slog mitt barn ikväll!
  • Anonym

Äh, det händer väl alla. Släpp det och gå vidare.

• Anonym

Låter sunt att du mår dåligt...

• Anonym

Var inte så hård mot dig själv. Alla föräldrar trampar snett nån gång! Du vet ju att du gjorde fel, det är viktigast.
    Om det nu aldrig hänt förut och det förmodligen inte kommer hända igen så tvivlar jag på att ditt barn tar skada.
    Du verkar vara en jättebra mamma, så torka tårarna.

• Anonym (inte ensam)

Om det är till någon tröst tror jag inte att du är ensam. Alla som har småbarn har väl känt någon gång att tålamodet tryter- att gå över gränsen är lätt hänt. Sen säger jag inte att jag tycker det är bra.

Jag har en treåring hemma och är ensamstående så jag vet vad du pratar om. 

• Anonym (sämsta mamman)

tack alla känns ändå skönt å höra att d finns andra där ute som ändå på ett konstigt sätt förstår va man talar om.

det är aldrig rätt att slå men ack va ja samtidigt ändå kan förstå dom som hamnar där att dom gör d fler än en gång.
    den man älskar mest i hela världen är oxå den man kan känna sådan frustration på.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-03 21:09:53 följande:
    Äh, det händer väl alla. Släpp det och gå vidare.
    Det gör det väl knappast?!

Jag har 3 barn i åldrarna 7 mån - 8 år och har aldrig någonsin gjort mina barn illa. Jag har tänkt tanken men jag skulle aldrig förmå mig. Varför? DE ÄR BARN!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-03 21:29:20 följande:
    Det gör det väl knappast?!

Jag har 3 barn i åldrarna 7 mån - 8 år och har aldrig någonsin gjort mina barn illa. Jag har tänkt tanken men jag skulle aldrig förmå mig. Varför? DE ÄR BARN!
  • Pinguicula

Men snälla, varför försöker du ursäkta ditt beteende? Acceptera vad som hände och sök hjälp eller nåt.

Det är inte normalt eller sunt att bruka våld mot ett barn. Ett så litet barn dessutom! Skärpning!

• Anonym (många barn)

Vet inte om jag har nåt råd att ge då jag mår dåligt bara av att höja rösten till de barnen som är i trots.

Svar på tråden fan, ja slog mitt barn ikväll!