• Anonym (sämsta mamman)

fan, ja slog mitt barn ikväll!

satt i soffan å  hade mysisgt me film å chips varpå barnet börjar kittla mig under fötterna.

jag har tidigare blivit arg för detta då jag flera gånger förklarat att ja är så kittlig att ja börjar sparkas å är rädd att skada den som kittlar. (ingen vågar kittla mig under fötterna)!!!

försöker även denna gång prata me barnet å tala om att ja kan råka skada han/hon om det gör så där men får ingen respons utan det fortsätter.
    pappan plockar bort barnet å talar även han om att det som görs är fel.
    barnet kommer tillbaka å fortsätter å jag blir hårdare i mitt uttryck + håller fast barnets händer för att hindra fortsatt kittling.
    inte ens detta funkar å så brast d.

GråterGråterGråter jag snärtade till barnet på magen och givetvis blev det jätte ledset å undrarde varför mamma gjorde så.

det undrar jag med å mår så fruktansvärt dåligt fy fan att d ibland ska gå så långt. GråterGråterGråter

när barnet lugnat sig hos sin pappa kom det till mig igen å vi kramades å jag bad om förlåt å förklarade att man absolut inte får göra så. barnet bad i sin tur om ursäkt å jag har nu fått vara den som nattat.

men felet är ändå gjort!!!! är så sämst! Demon

vet inte va ja vill me tråden men kände att ja va tvungen att bekänna mitt stora misstag å kanske även bli dömd för den jag är!

• Svar på tråden fan, ja slog mitt barn ikväll!
  • Anonym (sämsta mamman)
    Mrs Karlsson skrev 2012-08-03 23:09:14 följande:
    Jag har redan IP-nummer, namn och adress. Lär inte bli så svårt
    anonym (tack):
    Det är bra och tryggt att det finns övernitiska individer som du. Jag tror att socialtjänsten kommer att tacka dig för ditt civilkurage och förhoppningsvis ge dig en guldstjärna för att du räddat ett barn från klorna på en barnmisshandlare.

Å ingen blir gladare än jag!!! Jag är säkert det värsta monstret av alla monster där ute i världen.

mr karlsson om du inte redan anmält så tycker jag du ska göra d nu!
  • Anonym (inte okey)

Jag viterar dig ts.. "det undrar jag med å mår så fruktansvärt dåligt fy fan att d ibland ska gå så långt. "

ibland ska gå så långt? Vad menar du med det? Har det hänt innan?

• Twizz

Det är ju ganska underhållande att läsa denna tråden där karlsson får mer påhopp än ts som "snärtat sitt barn på magen" ;)

Ts.. Hade du varit en "barnmisshandlare", så hade du antagligen aldrig skrivit ett sånt här inlägg. Andas, tänk Kärlek!

• Anonym
    Twizz skrev 2012-08-04 00:23:21 följande:
    Det är ju ganska underhållande att läsa denna tråden där karlsson får mer påhopp än ts som "snärtat sitt barn på magen" ;)

Ts.. Hade du varit en "barnmisshandlare", så hade du antagligen aldrig skrivit ett sånt här inlägg. Andas, tänk Kärlek!

Antagligen för att folk har lättare för att acceptera en syndare som bekänner och vill bättra sig, än en Stasi-medlem som övervakar och anger sin syster och broder.... Så enkelt kan det faktiskt vara.

Håller med dig - Andas, tänk Kärlek! Du glömde Ljus också! 
  • Anonym (sämsta mamman)
    Anonym (inte okey) skrev 2012-08-04 00:06:54 följande:
    Jag viterar dig ts.. "det undrar jag med å mår så fruktansvärt dåligt fy fan att d ibland ska gå så långt. " ibland ska gå så långt? Vad menar du med det? Har det hänt innan?

Nej d har inte hänt förut! D ja menar är att d säkert händer hemma hos andra familjer oxå å att d e så hemskt att d ibland är så lätt att d går över styr för människan.
  • Anonym
    Anonym (sämsta mamman) skrev 2012-08-04 00:29:44 följande:

Nej d har inte hänt förut! D ja menar är att d säkert händer hemma hos andra familjer oxå å att d e så hemskt att d ibland är så lätt att d går över styr för människan.

Ingen är felfri. Då hade det stått Gud i pannan nämligen. Jag vet inte om Fru Karlsson aldrig begår ett endaste misstag, men den som är utan synd ska kasta första stenen heter det ju.

Dömer inte dig, utan hoppas istället att du ser det lilla barnet inom dig själv, som fick smisk som liten. Det är lätt att upprepa mönster, ge det som man själv har fått, och fel kan alla göra. Alla är dock inte stora nog att inse och erkänna sina fel, samt vilja bättra sig. Så där har du min sympati iallafall, trots att jag är 100 % mot barnaga. 
  • Meowth
    Anonym skrev 2012-08-03 21:09:53 följande:
    Äh, det händer väl alla. Släpp det och gå vidare.

Det händer inte alla....din illusiva bild om verkligheten är skrattretande. Du skäms ts och med all rätt. Häv bort barnet nästa gång eller be pappan om hjälp innan det smäller.
    It takes backbone to lead the life you want
  • Mellamella

Jag har inga egna barn men jag kan ändå tänka mig att de allra flesta föräldrar vid något tillfälle har förlorat kontrollen och gått över gränsen på något sätt. Slagit till, tagit alldeles för hårt i armen, skrikit okontrollerat, kallat barnet något riktigt fult... Eller något liknande. Det är hemskt och fel på alla vis, men mår man riktigt dåligt, skäms ordentligt och ser till att det aldrig händer igen så tycker jag att en gång är ingen gång. 
    Jag kommer ihåg en gång när jag satt barnvakt till en treåring och han för tredje gången smällde till mig hårt i ansiktet och skrattade... Jag tror aldrig jag har varit så arg och frustrerad i hela mitt liv. Jag slog honom inte, men jag fick räkna mina tänder flera gånger och ta mååånga djupa andetag för att inte flippa ur totalt.

TS, jag tror att sånt här händer oftare än man tror. Men känner du att det finns minsta risk för att detta händer igen så bör du söka hjälp.

Thats my story and I'm sticking to it. www.mellas.se/
  • Anonym (sämsta mamman)
    Meowth skrev 2012-08-04 00:44:46 följande:
    Det händer inte alla....din illusiva bild om verkligheten är skrattretande. Du skäms ts och med all rätt. Häv bort barnet nästa gång eller be pappan om hjälp innan det smäller.
    It takes backbone to lead the life you want

Så du menar att häva bort barnet skulle vara mindre misshandel då det som i detta fall hade inneburit att barnet med stor sannolikhet hade ramlat i golvet å slagit sig? Själv anser jag att d hade kunnat ge större skada MEN fortfarande gjorde ja inte rätt. Barnets får hade burit bort en gång redan men barnet kom tillbaka då pappan gick på toa. D va då d hände! :( Berättade va ja gjort på en gång han kom tillbaka å barnet fick tröst hos pappa innan det kom till mig igen å jag bad om ursäkt å sa ja gjort fel!
  • Anonym
    Mellamella skrev 2012-08-04 00:46:41 följande:
    Jag har inga egna barn men jag kan ändå tänka mig att de allra flesta föräldrar vid något tillfälle har förlorat kontrollen och gått över gränsen på något sätt. Slagit till, tagit alldeles för hårt i armen, skrikit okontrollerat, kallat barnet något riktigt fult... Eller något liknande. Det är hemskt och fel på alla vis, men mår man riktigt dåligt, skäms ordentligt och ser till att det aldrig händer igen så tycker jag att en gång är ingen gång. 
    Jag kommer ihåg en gång när jag satt barnvakt till en treåring och han för tredje gången smällde till mig hårt i ansiktet och skrattade... Jag tror aldrig jag har varit så arg och frustrerad i hela mitt liv. Jag slog honom inte, men jag fick räkna mina tänder flera gånger och ta mååånga djupa andetag för att inte flippa ur totalt.

TS, jag tror att sånt här händer oftare än man tror. Men känner du att det finns minsta risk för att detta händer igen så bör du söka hjälp.

Varför räknade du dina tänder? Var du orolig att treåringen slagit ut dom? Seriös fråga!
Svar på tråden fan, ja slog mitt barn ikväll!