• AnnaOnIce

Syskonvagn

Kan ni tipsa mig om syskonvagn?

Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
    Ska man köpa en vagn eller vänta`?

Vill ha en smidig vagn...

• Svar på tråden Syskonvagn
  • Norahs mamma

Fraise:
    Men ORA har inga svängbara framhjul, syskonet kan inte sitta framåt och det är inte delade suffletter
    Så den går bort...

BT är perfekt med andra ord

• HeddaBigBum

Jag ville ha en ORA, men de går så snabbt på blocket, och säljs inte på så många ställen. Nu hittade jag en suuuuuperfin Emmaljunga Twin Någongting 2004 för 2500kr. Den är visserligen 79 bred (Ora 73), men "ska" komma in överallt ändå.

• AnnaOnIce

Dåligt att BT blitivt lika dyr som en P&T... det gör det svårare att välja.
    De har fortfarande inte kommit till Malmö tror jag...

• Norahs mamma

Chewie:
    Ja, den varkar bra... Men funkar inte här med de små hjulen fram...

• Naomi

Chewie: Jag är också intresserad av den vagnen. Vet du nått om vikt och bredd?

• linus

Har följt denna tråden ett tag ... å det lutar mer å mer åt en babytravel

tycker 06:orna är mycke snyggare än förra årets och mitt krav är svängbara framhjul.
    Skulle bli för tungt med fasta hjul för mig..tycker enkelvagnen är tung nu med ett barn i

• mia1968

Chewie:

Den såg intressant ut, har du beställt den eller? Pris?

• Chewie

Norahs mamma: Var bor du så att du inte kan ha små hjul? Jag har kört kullersten, gräs, grus, snö... Inga problem! Men jag har ju enkelvagnen, vet inte om det är skillnad..

Naomi: Jag har bara sett syskonvagnen på den sidan och där står ju inte så mycket.. Men jag har hört att bredden är 78cm.. Jag har ju enkelvagnen än bara så jag vet tyvärr inte mer

Mia1968: Jag har inte beställt den ännu, den kommer ju inte ut förren i juni och jag tänkte kolla på den först när Babyland får in den, hoppas dom får det iaf, dom har enkelvagnen.. Priset är nog ganska bra tror jag.. Enkelvagnen kostade 2790:- på babyviking.se i höstas när jag köpte den..

• Tingilya

Ok, får se om jag fick detta rätt ang den tvillingvagnen ni snackar om..

Utfälld (vanligt) e den : 79 lång, 78 bred, 110 hög

Ihopfälld: 85 lång, 78 bred, 32 hög

Hårdliftne eller vad man ska kalla den e : 80 lång, 33 bred, 25 hög

Vagnen väger 15 kg, hårdliften 3,5 kg

Materialet e 600D Nylon

Diametern på famhjulen e 17 cm, bakhjul 30,5 cm.

Svar på tråden Syskonvagn