Syskonvagn
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Kan ni tipsa mig om syskonvagn?
Min dotter kommer vara¨22 mån när jag får en bebbe till.
Ska man köpa en vagn eller vänta`?
Vill ha en smidig vagn...
Jag tyckte P&T va så grymt instabil när jag testade. Men jag förstår om brorsan är på dagis. Visst kunde man göra om den till en enkelvagn? För mig blev det en UJ iallafall. Vi har storebror på dagis tre dagar i veckan så det blir ju 4 dagar hemma när han oxå vill sova i vagnen.
Är det ingen som vet något om EL Herqules razor6 spin??? Min dotter kommer att vara 2 år när lillebror kommer och jag funderar på att köpa denna till honom, hon har ju sin sulky och är dessutom på dagis under veckorna. Då kan hon stå på bräda eller sitta i vagnen så bär jag lillebror i bärselen. tacksam för svar! Mvh Anna
Jag har köpt en URBAN JUNGEL!!!! Egentligen hade jag redan bestämt mig för en teutonia team alu men jag har alltid velat haft en urban jungel, så ÄNTLIGEN äger jag en! Olivgrön i färgen och så snygg att jag vill börja använda den redan nu
.....men jag får hålla mig!
Det känns i allafall väldigt skönt att slippa tänka på vagn något mera, nu ska jag bara övertala min sambo att vi ska köpa en skiphop militärgrön skötväska....HUR NU DET SKA GÅ??? (Jag har ju en hel drös av väskor)....hmmm..nån med något förslag hur man lyckas övertala
??!!?!??
Hejsan alla
Måste fråga, av alla dessa framåvända vagnar med liggindelen mot sig... vad är innermåtten på liggdelarna där. Jättetacksam för svar ![]()
Binis: Ligginsatsen till UJ är 34 cm bred. Den är smalare till en duovagn än till en singelvagn. Den är ganska smal och lite så jag hoppas inte få en så stor klump som sist
Bebis 04: Jag har oxå beställt en UJ duo vagn. Jag tog limefärgen med det randiga tyget. Jätteskönt när man bestämt sig
mammaE: tack för svaret
Hur lång är den då?
Mamma till lill Ida, 040721. Väntar lillebror 060505.
caesar: Jo det skulle man kunna göra, men risken finns att jag vill använda dem igen...jag kanske tröttnar igen
....vilket lyxproblem egentligen, men jag får ju skattepengarna i juni....hihi..
Vi har också äntligen bestämt oss för vilken vagn vi ska köpa, men än så länge har vi inte beställt den. Det blir en Phil and Teds e3 och den känns hur bra som helst. Både jag och sambon är helt frälsta i vagnen! Alla mina fördomar mot vagnen har kommit på skam, den känns både stabil och ombonad. Lillplutten kommer ligga hur mysigt som helst utan att få vind och regn på sig och storasyster kommer att sitta som en prinsessa. Längtar efter att börja köra den!
Har också blivit mer och mer inriktad mot Phil och Teds e3 trots att jag avfärdade den direkt de första gångerna jag kom i kontakt med den.
Hur långt har du mellan dina barn Sara 75?
Min äldsta kommer vara 22,5 mån när lillis kommer.